توی این دلواپسی های مدام ، جز ترانه های زخمی چی دارم ؟!

به یاد نگارنده ع ش ق 

                                 
.: memories :.
        
         (08)

دلتنگی و اشک ، چون همیشه 
با من هست و خواهد ماند ...
زمانم گم شده ...
شاید سحر باشد ، شاید هم نه !
می دانی تنها نگار من !
لحظاتی در زندگی هست که
حتی حس نشات گرفته در وجودت را
نمی توانی توصیف کنی !
می خواهم همین امشب رازی با تو بگویم  
اما شرطی دارد ...
باید قول بدهی از من دلگیر نشوی !
جنس من ، شاید از چینی هم ظریف تر باشد !
و احساسم از بلور هم شکننده تر .
من همه چیز را می فهمم و درک می کنم 
دوست ندارم غم ، هاله چشمان مهربانت را بگیرد
اما تنها هستیم ، من کمی از تو دلگیرم ...

* نیست رنگی که بگوید با من  " اندکی صبر سحر نزدیک است "
   هر دم این بانگ بر آرم از دل " وای ! این شب چقدر تاریک است "
نظرات 7 + ارسال نظر
احمد 1383/04/16 ساعت 07:21 ق.ظ

وبلاگ خیلی زیبایی دارید!
خیلی کمن اون وبلاگایی که اینجوری رو من تاثیر می ذارن!
مخصوصا شعرها و یا نثر های اینطوری زیاد نمی خونم! اما شما واقعا زیبا نوشتین! فکر کنم قالب و فضای وبلاگتون هم تاثیر زیادی داره......

مهدی 1383/04/16 ساعت 12:20 ب.ظ

چرا هست ان هم بی رنگی است
بی رنگی زیباترین رنگهاست.

آسمان 1383/04/16 ساعت 02:58 ب.ظ http://legit.blogspot.com

هیوای نازنینم...دلم خیلی گرفته..تو با این دل عاشقت برای دلم دعا کن...قربونت برم...

آسمان 1383/04/16 ساعت 07:36 ب.ظ

اومدم یه بار دیگه خوندمش.چقدر دوبیت آخر رو دوست دارم.خیلی زیاد.انگار حرف دل خودمه.

سپهر 1383/04/16 ساعت 11:03 ب.ظ http://sepehrlp.blogsky.com/

سلام...
دیگه حالم از دروغ هایی که به خورده من دادند به هم خورده....
دوست دارم همشونو پس بدم دوست دارم ...شکمم خالی بشه...از این همه حرفی که به من گفته شد ....از گفتن دوستت دارمهایی دوغین.....
.........موفق باشین...

زیباست واقعا شاه کار کردی موفق باشی
سبز باشی

سلام خواهر مهربانم سعی کن کمی از این وضع بیرون بیای زندگی زیبائیهایی غیر از عشق هم دارد میدونی که خوب تو رو میفهمم ولی سعی کن کمی خودتو از قید عشق آزاد کنی سخته میدونم ولی میتونی چیزهای دیگه رو هم ببینی سعی کن آهنگهای غمگین کم گوش کنی و .............دوست دارم شاهد موفقیتت باشم مهربان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد