از روزگار گله ای نیست ، شکر ! هر چه هست همه لطف خداست !

به یاد نگارنده ع ش ق 

                                 little girl

                              من از روح خودم در جسم کلماتم می دمم ،
                                           همچون خدای در بندگان ! 
                                               می دانم بعد از من 
                                                   ، واژه هایم ،
                                آدمها را ساده تر و زیباتر باور می کنند !

نظرات 3 + ارسال نظر

سلام...نمره من ۲۰...کی بیام واسه امضا گرفتن؟...ساده و عمیق...مثه همیشه....

ساقی 1383/04/15 ساعت 06:19 ب.ظ http://ghoghnoos30.persianblog.com

سلام هیوای عزیز خوشحالم که با کامنت هات اشتی کردی
اینهمه من برای تو کامنت میدم چرا جواب نمیدی؟

مهدی 1383/04/16 ساعت 12:39 ب.ظ

ایا به مرحله رضا رسیدی ؟
یا از بعد اجتماعی این حرف رو زدی ؟
هردوش تفسیر داره اگر خواستی برات می فرستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد