چی میشه گفت به این دل دیوونه ؟!

به یاد نگارنده ع ش ق 

                       Jaisalmer woman
        
         

سلام عزیز دل من ، مهربونم ، قشنگترین هدیه زندگیم 

دلم گرفته ... دلم برات تنگ شده ... یه عالمه ... آرومم نمیشه ... بگو چیکارش کنم ؟! ... چقدر اشک بریزم ؟ چقدر بغضامو خفه کنم ؟ چقدر به تظاهر بگم حالم خوبه و هیچیم نیست ؟ چقدر  ... خدااااااااااااااا .... دلم تنگه .... تنگه ... تنگه ... من هیچکیو به جز تو نمی خوام ... من حاضرم  همه هستیمو بدم فقط و فقط تو رو داشته باشم ... آخه من چطور بگم به اونایی که پیشتن حسادت می کنم ... آخه من چی بگم ... تو بگو ... دلم تنگه  

زشت و زیبا ، تلخ و شیرین
گرم و سرخوش ، سرد و غمگین
تو به هر حال و هوائی که باشی
عاشقم تا همیشه عاشق تو
اگه باشم یا نباشم لایق تو
پیشکش تو این ترانه
این صدای صادقانه
بین ما هفت کوه و دریا
فاصله افتاده اما
به تو نزدیکترم امروز
قلب من میتپه با قلب تو اینجا
مینویسم رو تقویم زمستون
دلشکستم از این روزای بیرحم
گریتو نبینه این دنیای بیرحم
مینویسم تلخ و شیرین
زشت و زیبا شاد و غمگین
تو به هر حال و هوائی که باشی
عاشقم تا همیشه عاشق تو
اگه باشم یا نباشم لایق تو
پیشکش تو این ترانه
این صدای صادقانه
بین ما هفت کوه و دریا
فاصله افتاده اما
به تو نزدیکترم امروز
قلب من میتپه با قلب تو اینجا
( گوگوش )

( به خدا بیشتر از قبل دوستت دارم ... به چشمات قسم ... به خدا همه هستی منی ... همه زندگی من ... باور کن همون حس همیشگی توی دلم هست نگو اون حس قبلی نیست ... اگه حرفامو نمی نویسم به خاطر اینه که نمی خوام ذهنتو آشفته کنم و الا توی این دنیا از همه چیز الا تـــــــــــو می گذرم ... تو خودت که اینا رو بهتر از من میدونی پس دیگه چرا ... ؟! )

* دست منو می گیری ، کمکم کنی بلند شم ؟! من دستامو به جز تو به هیچکی نمیدم ! دستامو منتظر نذار ، طاقت انتظار ندارن ...
نظرات 5 + ارسال نظر
امیر 1383/04/14 ساعت 02:44 ق.ظ http://rafighane.blogsky.com

هرکس به طریقی دل ما میشکند
بیگانه جدا دوست جدا میشکند
بیگانه اگر میشکند حرفی نیست
من در عجبم دوست چرا میشکند؟

حسین 1383/04/14 ساعت 04:16 ق.ظ

عشق یعنی همین عزیز........که اگه غیر این بود قدرشو نمیدونستیم......با این غمت بساز و از اون لذت ببر....درست مثل من

آسمان 1383/04/14 ساعت 10:10 ق.ظ http://legit.blogspot.com

وای سلام عزیز دل آسمان.چقدر خوشحالم کامنتینگت رو دوباره گذاشتی.من هزاربار میومدم اینجا و از اینکه نمیتونستم حتی حالت رو بپرسم کلی غصه میخوردم.قربونت برم که دلت گرفته.مثل دل من.خیلی دوستت دارم.

پریا 1383/04/14 ساعت 07:40 ب.ظ http://be-yadu.persianblog.com

سلام دوست خوبم..همیشه و همیشه میومدم و وبلاگ زیبات و میخوندم عصبانیم از دست چرا که کامنت ها رو برداشته بودی....ولی حالا خیلی خوشحالم کردی ...به منم سری بزن

مهدی 1383/04/16 ساعت 12:27 ب.ظ

عاقل مباش تا غم دیوانگان خوری
دیوانه باش تا غم تو عاقلان خورند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد