اگر داغ شرط است ، ما برده ایم !

به یاد نگارنده ع ش ق

A life

امان از این مخلوق ناطق و پر غرور خدا !!!! تو فکر می کنی کی هستی که به خاطر خودت احساسات بقیه رو می بری زیر سوال ؟! کاش می تونستم یه جوابی بهت بدم که ... ولی حیف که ... چرا احترام منو به پای برتری خودت میذاری و هر رفتاری دلت خواست با من می کنی ؟! تو که لقب بی رحم و سنگدل و ... رو به من میدی ، حالت سردی و تکبر کلمه های خودتو حس نمی کنی ؟! چقدر بهت احترام بذارم ؟! چقدر بگم ... ؟! نمی دونم چرا یاد گرفتی تو زندگی فقط روی احساسات بقیه بدویی ... نمی دونم چرا یاد گرفتی همه چیز حتی اعتقاد و احساسات بقیه رو تحقیر مابانه نگاه کنی ... کاش تونستم این رو بهت بگم ... کاش می فهمیدی همونقدر که تو لایق عشق و آرامشی ، ما هم هستیم ... کاش طعم تحقیر بقیه رو یه روزی حس کنی تا دیگه نخوای ... مهم نیست ... خدایی هم هست ... فردایی هم هست ... من می بخشم بازم مثل همیشه ... درکت می کنم ، کاری که تو حتی به خودت اجازه نمیدی راجع بهش فکر کنی  
... اما این بار بد جور دلمو شکوندی ...‌     

** من مسافر و غریب اما لبریز یقین ، می دونم تو راه عشق همه رو جا می ذارم **