زندگی یعنی ...

به یاد نگارنده ع ش ق 
 
                   

زندگی یعنی یه سلام پر مهر و عاشقونه ... 
زندگی یعنی لحظه ای من و تو بتونیم با خوشحالی دستامونو به هم بدیم ...
زندگی یعنی حرفایی که طمع دوستت دارم میده ... 
زندگی یعنی یه شوق پر از دلواپسی ...
زندگی یعنی اینکه من باورم بشه عشق تو پاداش همه داشته ها و نداشته های منه ... 
زندگی یعنی تو و شادیات ...
زندگی یعنی اینکه من و تو ملتمسانه به همدیگه نگاه کنیم ... 
زندگی یعنی اشکای شوق من و تو وقتی قراره واسه اولین بار ...
زندگی یعنی صداقت و مهربونی چشامون ... 
زندگی یعنی اینکه ایمان بیاریم عشق یه حادثه آسمونیه که هرکی ظرفیت پذیرش و نگهدارشو نداره ...
زندگی یعنی خنده های من و تو به کارا و حرفامون ...
زندگی یعنی پاکی یه احساس که لنگش توی دنیا پیدا نشه ...
زندگی یعنی بخشش در لحظه ...
زندگی یعنی گذشت در برابر هر چی که ارزش همه هستیت رو داشته باشه ...
زندگی یعنی اینکه یادمون نره که یه روزی عاشق بودیم ...
زندگی یعنی اینکه قلبمون هیچ وقت از هم دور نشه ...
زندگی ایمان و اعتقاد به احساسمونه ...
زندگی یعنی اینکه دلامون پر از خوبی باشه ...
زندگی یعنی من ...
زندگی یعنی تو با همه بزرگیت ...
زندگی یعنی خدایی که رنگ زندگی رو توی نقاشیش همه رنگای خوب کشیده ...
زندگی یعنی عشق ، محبت و یگانگی ...
زندگی یعنی افسون قرمز داشته های دوست داشتنی ...
زندگی یعنی اینکه من با تو بودن رو به همه چیز ترجیح میدم ...
زندگی یعنی عشق به تو که اندازه نگارنده ع ش ق می پرستمت ...
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد