عزیزم ! هر جا باشم بی تو هرگز !

به یاد نگارنده ع ش ق 

                                
                                    
                                    کاشکی دنیا واسه یک شب مال من بود 
                          کاش نگات به هر کی جز من واسه یک شب قدغن بود
                              اگه اون چشمای نازت یه ضریحی داشت طلایی
                              اونقده دورش می گشتم که نشه پیداش جدایی
                                 یادگاری می نوشتم کاش رو گلبرگای قرمز 
                            می نوشتم " عزیزم هر جا باشم بی تو هرگز "

وقتی به روشنی خورشید می نگرم که افق چشمان تو بر نگاه خسته من تابیده باشد ... زمانی تن خشکیده شب را نوازش می کنم که روح خسته من با گرمای دستان نوازشگر تو آرام گیرد ... ثانیه ای دلتنگی من به لبخند تعبیر می شود که عطر مهربان تو در کوچه تنهایی من بپیچد ... دقیقه ای به نوای عشق گوش فرا می دهم که گرمای آتشین نفسهای تو در قلب من اوج گیرد و لحظه ای به آرامشی دریایی می رسم که به تو رسیده باشم ... عزیز دل من ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد