!!!

به یاد نگارنده ع ش ق
 
عزیز دل هیوا سلام ...

                                             AAJY001017 - Woman Crouching Beside Window

مهربون من حالت خوبه ؟! خوبی آقا ؟! ... اگه بدونی چقدر دلم واست تنگ شده ... بازم مثل همیشه دارم دنبال یه شروع میگردم ... یه شروع خوب ... دیدی وقتی دنبال یه چیزی می گردی که نیاز فوری بهش داری بدتر گمش می کنی ... حالت منم یه جورایی اینجوریه ... عزیز دلم ... امشب دلم گرفته ... یادته همیشه چقدر باهات درد و دل می کردم ... مهربون دلم ... عزیزترینم ... شاید امشب یکی از شبایی بود که فقط و فقط حضور تو رو می خواستم ... امروز تنهای تنها رفتم ساحل ... باید آروم میشدم ... حس کردم فقط توی ساحل من و تو باهم تنهاییم ... جایی که هیچ بنی بشری جرات نکنه خلوتمونو بهم بزنه ... امروز روز وحشتناکی بود ... همه بد شده بودن ، حتی خودم ... فقط بابا خوب بود ... بابا مثل همیشه مهربون بود ...  می دونی عزیزم ... بابا امروز واسه چندمین بار گفت هیوا بگو تو چرا غصه می خوری ؟! ... با چشمای پر اشک فقط نگاش کردم و سکوت ... سکوت ... سکوت ... من حق ندارم بابای عزیزمو نگران کنم ... توی ساحل فقط گریه کردم ... باید این بغض لعنتی یه جایی می ترکید ... پس چه بهتر که پیش تو ... امشب احساس خوبی ندارم ... حس اینکه باید ۲ هفته ازت دور باشم داره مثل خوره می کشتم ... مامان جون گفته تا امتحانات بیا پیشم ... نمی دونم ... نمی دونم ... دلم بهونتو می گیره ... من از خداحافظی متنفرم ... من دلم واسه خونمون، درد و دلام ،‌ اشکای دلتنگیم تنگ می شه ... من دلم واسه غر زدنام تنگ میشه ... من دلم واسه تنها عشق زندگیم تنگ میشه ... من دلم واست تنگ میشه ... راستی دریا هم مثل تو آروم و مهربون بود ...  عزیز دلم ... بهترینم ... گل من ...مهربونترینم ... خیلی دوستت دارم ... خیلی ... خدایااااااااااااااااااااا ....

شب سردیست و من افسرده
راه دوریست و پایی خسته
تیرگی هست و چراغی مرده

می کنم تنها از جاده عبور
دور ماندند ز من آدمها
سایه ای از سر دیوار گذشت
غمی افزود مرا بر غمها

فکر تاریکی و این ویرانی
بی خبر آمد تا با دل من
قصه ها ساز کند پنهانی

نیست رنگی که بگوید با من
اندکی صبر سحر نزدیک است
هر دم این بانگ بر آرم از دل
وای این شب چقدر تاریک است !

خنده ای کو که به دل انگیزم
قطره ای کو که به دریا ریزم
صخره ای کو که به دام آویزم
مثل این است که شب نمناک است

دیگران را هم غمی هست به دل
غم من لیک غمی غمناک است
هر دم این بانگ بر آرم از دل
وای این شب چقدر تاریک است !

اندکی صبر سحر نزدیک است !
اندکی صبر سحر نزدیک است !
اندکی صبر سحر نزدیک است !
اندکی صبر سحر نزدیک است !

** امشب میایی پیشم ؟! گریه های من شونه هاتو می خواد ... عزیز دلم ...
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد