من و کلمه هام

به یاد نگارنده ع ش ق

                             Orléans (Val de Loire)

* دیشب به یاد تو 
   آسمان را به جستجوی مهربانیت بوییدم ...
   سرت را روی شانه ام بگذار 
   به خداوند عالم سوگند
   دیگر برایت نه حافظ می خوانم و نه سهراب ،
   فقط تو ... شعر تو را خواهم گفت ...
   باور کن ...

* نگاهت پر است از احساس و مردانگی ،
   و چشمان پر غرور و مهربانت 
   مرا از قعر عزلت به فراسوی شادمانی ،  
   حتی تا عظمت پروردگارم می برد ...

* عشق تو نخستین ترانه ایست 
   که مرورش دل بی تاب و بیقرارم را
   تپشی تندتر از ستاره ها می‌بخشد
   ای کاش من ، 
   برق دو چشمانت را دزدیده بودم
   و صداقت آشکار نگاهت را بر قلب عاشقم حک می کردم ...

*  عشق تو چنان لطیف و مهربان است
    که اگر بخواهم دفترم را پر از شعر تو کنم 
    قلم از ابراز احساسات من عاجز می ماند ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد