روی رخشنده تو، قبله ماست

 به یاد نگارنده ع ش ق 
        
        

                              خداوندا ! ذهنم پریشان و قلبم بی قرار است ...
                              رشته زندگیم را به دستان امن تو می سپارم
                        آنگاه طوفان می خوابد و آرامش تو حکمفرما می شود !

مهربون همیشگی من سلام ...
حالت چطوره ؟! خوبی عزیز دل من ؟! دوست دارم همیشه بخندی و شاد باشی ... نمیخوام هیچ وقت غم صورت مهربونتو بپوشونه ... میدونی چیه ... صورت مهربونتو با خنده هات دوست دارم ... وقتی به حرفا و کارام میخندی، وقتی بهم میگی پس چرا تو نمیخندی ... من همیشه میگم زیبایی آدما تنها به زیبایی ظاهریشون نیست بلکه این سیرتشون که صورتشونو زیبا می کنه ... مثلا وقتی مهربونه و میخنده زیباترین صورتو داره ... مهم نیست ظاهرش زیبا باشه یا نه، مهم اینه که دلش خیلی زیباست ... دوست دارم همیشه بخندی ... همیشه ... 

وقتی تو باشی دنیا نیز شاد می خندد ...
شادی تو همه بخصوص مرا شادتر می کند ...
وقتی می خندی می دانم زندگیم از همیشه لبریزتر است ... 
به من و به تمامی کودکانه هایم لبخند بزن ... 
قول بده تا دنیا هست به زندگی صادقانه لبخند بزنی ...
آخر من لبخند را از هر چیزی بیشتر دوست دارم ... مهربانترینم ...

* گاهی اوقات با کوچکترین متعجب میشم مثل خواب مُنا برای تو  و احوالپرسیش ... 
* تو که معنای عشقی، به من معنا بده ای یار ...
* یه سوپرایز باحال دارم واست ...
* من بی صبرانه منتظر نوشته های توام ... نمی دونی چه لذتی داره خوندن حرفای عزیزترین عزیزت ... کاش زودتر بنویسی ... 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد