کلماتی از عشق

 به یاد نگارنده ع ش ق 

    

                      چه زیباست به خاطر تو زیستن و برای تو ماندن
                                 و چه غم انگیز است دور از تو بودن
                  ای کاش می دانستی بدون تو زندگی چه ناشکیباست 

* پاییز را  به عشق می شناسم و تو را به مهربانی و بزرگی ... زمین کوچک است و گامهای      من و تو عاشقانه ترین ... چه وسعتی دارد  عشق من و تو  ...

* دلم اندازه این ابرا گرفته ...

*  گاهی اوقات چقدر صبور بودن سخته مگه نه ؟!

* ترانه ای می سرایم که آهنگش از احساساتم و موسیقی اش از فرمان قلبم سر چشمه گیرد ... متنی می نویسم که نور روشن عشق از آن ساطع شود ... برایت از قصه ی زندگی ام می گویم ، قصه ای که متن آن با تفسیر وجودت آغاز می شود ... می نویسم...باز هم می نویسم و اصلآ از نوشتن خسته نمی شوم ... تا عشق واقعی مرا با تمام وجودت باور کنی ...

* می دونم که می دونی چقدر دوستت دارم اما دلم می خواد بدونی بیشتر از اون چیزی که فکری می کنی دوستت دارم ... به عشق تو زندگی می کنم ... تو رو مثل خدا می پرستم ... عاشقانه و با تمام وجود بهت محبت می کنم چون تو همه هستی منی ... باور کن ... 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد