زندگی با حضور تو ،تنها بهترینم، بسیار زیباست ...

به یاد نگارنده ع ش ق

        AX032578 - Holding Hands
* اول راهی یا نه شاید وسط راه ... اما مهم نیست ...  مهم اینه که یه همسفر مهربون و قدرتمند داری ... یه همسفر زیبا که بودنش برات پر از عشقه ... یه دنیا عشق و یه عالمه حس آرامش  ... مهم اینه که دوستش داری ... مهم اینه که دوستت داره ... مهم اینه دلاتون به بودن همدیگه قرصه ... مهم نیست کی چی فکر می کنه راجع به احساستون نسبت به هم ... مهم نیست که دنیا داره تلافی ظلمای بقیه رو سر شما دو تا در میاره ... مهم اینه که ارزش احساس شما پیش خدا به اندازه ۱۰۰۰ سال عبادت کورکورانست ...

* تو که جون منی ... عمر منی ... کویرم و انگار که بارون منی ... مرهم و آرامش این روح و تنی ... تو تموم عشق این دیده گریون منی ... توی قلبم تویی که مرهم و درمون منی ...

* چقدر دلم واسه خونمون تنگ شده بود ... اینجا بوی تو رو میده ... دلم برای بوی تو هم ...

* کنفرانسم خوب برگزار شد با اینکه خیلی کم خونده بودم ( ۴ - ۸  صبح ) ... استاد که گفت خیلی عالی بود ... کلی ذوق کردم با اینکه یه عالمشو موقع کنفرانس دادن به علت کمی هول شدن حذف کردم ...

* دوستای دانشگاهیمو خیلی دوست دارم ... بی نهایت مهربونن ... بقول تو چقدر خوبه آدم بدونه بقیه دوستش دارن ... خیلی لذت بخشه ...

* خدایا به خاطر همه چیزای خوبی که بواسطه اعدل بودنت بهم عطا کردی ممنونم ... امیدوارم  بتونم به بهترین نحو ازشون مراقبت و نگهداری کنم و شکر نعمتاتو تمام و کمال به جا بیارم ...

* بابا و مامان میگن برو تعهد دبیری بده ( آخه بورسیه قبول شدم و می تونم هر جا دوست داشتم کار کنم )  خانوم معلما رو دوست دارم چون مهربونن ولی خب خودم دوست ندارم معلم بشم آخه ... من می خوام استاد دانشگاه شم مثل بابام ... می خوام ادامه تحصیل بدم ... فوق بخونم ... البته اگه خدا و بندش بخوان ...

* خدا از عشق تو ساخت آسمون و زمینش ... با اسم تو شروع شد کتاب آفرینش ... خلقت زیبایی رو از تو خدا شروع کرد ... خورشیدم اولین بار به عشق تو طلوع کرد ... می دونم اسم خوبت رو سر در بهشته ... به نام نامی عشق خود خدا نوشته ... 

* چقدر باحاله که من تو رو دارم و تو مال منی ... فقط مال من ... چقدر دختر خوشبختیم من ... مگه نه ؟! 

* باید به آینده متوکل و امیدوار بود ... با امید به عشق، فردایی زیبا در راه است ... آمین یا رب العالمین ... 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد