بامزه ترین موجود دو پا

به یاد نگارنده ع ش ق
 
        

می خوام شروع کنم به نوشتن که با خنده و شلوغ کاری میاد پیشم. به نوشته هام می خنده و میگه " عَمِه آس و پاس برام بذار می خوام برقصم " بدون موزیک خودشو آروم و ناز تکون میده  ... کاش تو هم بودی، میدیدیش می دونم تو هم مثل من عاشق کاراشی ... کلی بامزه و تپل و دیدنی شده ... مامانش برده موهاشو کوتاه کرده ولی هنوز همونجور پر و بلنده تقریبا ... مثل پرنسسا می مونه ... یه دونه عکس فراق التحصیلی از آمادگیش هم دستشه می خواد براش شاپ ( چاپ ) کنم ( منظورش همون اسکن توی کامپیوتره ) میگم آخه من که از اینا ندارم که عکستو برات چاپ کنم یه خورده مثلا بغض می کنه بعد میگه خب اشکالی نداره، حالا که عکسمو برام شاپ ( چاپ ) نمی کنی باید باهام برقصی ( عجب گیری افتادمااااااااااااا، آخه فسقلی تو چت به رقص و آهنگ ... خدا رو شکر که از بس لجباز و یه دندست که به هیچ صراطی مستقیم نیست ... وای وای ... )  انگاری نمی خواد بذاره بقیه این متنو بنویسم داره گریه می کنه چرا به جای اینکه با من برقصی داری با کامپیوتر بازی می کنی ؟! ... بذار برم ساکتش کنم، قول میدم زود بیام ... وای از دست این وروجک کوچولو ... بهش میگم دوست من خیلی دوستت داره ها (‌ منظورم تویی ) گفته لپ یاسو ببوس ( آخه دلم نیومد لپشو محکم بکشم ) میگه اِ پس خودش کو ؟! بگو بیاد می خوام ببینمش ... بعد یه ریزه فکر می کنه یهویی میگه " آها من دیدمش همون که اون دفعه نشونم دادی گفتی می خواد لپمو گاز بگیره " حالا من فقط بهش گفتم دوستم گفته لپ یاسو محکم بکش ببین چی داره میگه حالا ... وای حالا نکنه بره به دایی اینا بگه که کارم در اومده ... آفتاب از کدوم طرف در اومده که مهربون شده، می ذاره ببوسمش آخه من یکی واسه بوسیدن این الف بچه مشکل دارم باید یه دور قمری شمسی بدوم تا اینکه خانوم افتخار و اجازه بدن ببوسمشون ... تازه میگه منم می خوام اون دوستتو ببوسم ... امان از دست این یاس بلا ...حالا هم داره خداحافظی میکنه برم بدرقه اش کنم تا زندگیمو با خاک یکسان نکرده ... دوباره میام ... منتظرم باش ... شاید با عکسش برگشتم چون خانوم امر کردن باید عکسمو شاپ کنی ... برم ببینم کجا می تونم عکس این وروجکو شاپ کنم دوست دارم تو هم ببینش ... فقط دعا کن کسی مطمئن پیدا کنم واسه شاپ ...  
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد