اخطاریه !

به یاد نگارنده ع ش ق 
           
                پیر شدیم رفت !

پرسید به خاطر کی زنده هستی !  با اینکه دوست داشتم با تمام وجود داد بزنم " به خاطر تو " بهش گفتم " به خاطر هیچکس " پرسید پس به خاطر چه زنده هستی !  با اینکه دلم داد می‌زد " به خاطر دل تو " با یک بغض غمین بهش گفتم " به خاطر هیچی " ازش پرسیدم  تو به خاطر چی زنده هستی !  در حالی که اشک در چشمانش جمع شده بود گفت " به خاطر کسی که به خاطر هیچ زنده است ... "

** اخطاریه ** 
روشنفکرایی که دوست دارن اینجا رو به تمسخر بگیرن باید بدونن مسخره ترین چیزی که هست افکار و ادعای اوناست ... من این وبلاگ برای خوشایند تو و امثال تو درست نکردم ... پس لزومی هم نمی بینم که به حرفای بی سروته شما آدم پر مدعا گوش کنم . شما خوشتون نمیاد نخونید من که شما رو مجبور نکردم اگه می خواید وبلاگتونو تبلیغ کنید که مسلم می دونم کارتون فقط همینه کافیه برید توی وبلاگای که مثل خودتون ادعادی روشنفکریشون میشه و برید هر چی خواستید شعار بدید و اما اینجا،توی خونه من حق ندارید ... در ضمن فکر نمی کنم به شما هیچ ربط داشته باشه که من از وبلاگم چه استفاده ای می کنم پس در مسائلی که هیچ ربطی بهتون نداره دخالت نکنید .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد