آوای هیوا ...

به یاد نگارنده ع ش ق
عزیز دل من سلام ...
        
            من و فرهاد

خیلی وقته بود که توی کلبه کوچک پر از عشقمون باهات دردودل نکرده بودم ... جایی که به امید داشتنت ساختم ... چه روزای قشنگی بود ... روزایی که با همه احساسم برات از دلتنگیام می گفتم ... چه روزایی بود ... نمی دونم چرا یه حسی بهم میگه دیگه اون روزا هیچ وقت نمی یاد ... هیچ وقت ... روزایی که فقط و فقط به عشق تو دستام با یه نیروی جادویی کلیدای کیبورد رو فشار میداد به این امید که تو مال من بشی ... با این آرزو که میشه با عشق روی همه چیز خط بطلان کشید ... 
قصه از کجا شد از گل و باغ و جوونه
از نگاه مهربونو یه سلام عاشقونه
اومدم به مهربونی که بگم با تو یکرنگم
تا بگم چه نازینی ای شکوفه قشنگم
ای سلام عاشقونه، ای عزیز آشیونه

باور می کنی که اون روزا برام بهترین و زیباترین لحظات بود ... خدایا من که خطایی نکرده بودم که همه روزای خوبمو ازم گرفتی ؟! مگه تو نبودی که می گفتی"  الله علیمٌ بذات ِ الصدور  "
خداجونم ... ما که از این همه فاصله راضی بودیم پس چرا دیگه بیشترش کردی ؟! آخه چرا ؟! 
نمی خوام ناشکری باشم ولی ... دیروز یه نفر بهم گفت " تو آدم خیالبافی هستی، فقط دلت می خواد توی رویا باشی " ... از حرفش کلی دلم گرفت ... یه عالمه گریه کردم ... می دونی چرا ؟! ... آخه دیدم حق با اونه .... من فقط توی رویاهام تو رو دارم ... تو برام یه حس قشنگی ... خدایا ! من چقدر بی کسم مگه نه ؟! من حتی یه بار هم نتونستم ... حتی یه بار ... امروز اومدم بگم اینجا رو گذاشتم 
                                                                  ((    آوای هیوا   ))

آوای هیوا یعنی صدای امید ... امیدی که من تا لحظه مرگی که شاید خیلی نزدیک باشه تو قلبم دارم ... امید داشتنت رو که کسی نمی تونه ازم بگیره ... احساس پاک منو که فقط مال خودته رو هم نه ... تو هنوز واسه من همون آدم مغرور، بزرگ و مهربونی ... همونی که همه هستی منه ... عشق تو رو همیشه با منه و هیچکی حق نداره ازم بگیرتش ... هیچکی ... 

                 یادت نره دوستت دارم خیلی دلم تنگه برات
                                      دار و ندارم و بگیر مال خودت، مال چشات 
                               
                                                                              قرارمون یادت نره ...
                                                                                                    
                                                                                              هیوا ـ فروردین ۸۳
نظرات 25 + ارسال نظر

فکر کنم باید یک سالگی وبلاگت رو بهت تبریک بگم (:
وبلاگ خیلی جالبی داری...
اگه میشد روی شنهای دریات با نوک چوب نقاشی کرد خیلی خوب میشد...

سلام خانمی عیذت مبارک چه خبر ؟

شراره 1383/01/15 ساعت 04:07 ب.ظ http://sb7.persianblog.com


عشق بهانه ایی است برای طرحی تازه، شروعی نو . عشق شوق است ، عشق امید است ، عشق زندگی است . و من، می ترسم از گُم شدن این عشق در لابه لای زندگی، از بی رنگ شدن این شوق در سختیهای زندگی، از کم سو شدن این امید در امتداد زندگی.
و ما عشق را زمینی می کنیم و بهانه ایی می سازیم برای زندگی. و من می ترسم با تمامی شوق و امید و آرزویی که دارم .
آرزو کنید که بماند این آرزو ، که بماند این امید*.

مجتبی 1383/01/15 ساعت 04:12 ب.ظ http://www.irana.uk.tt

زندگی شد من و یک سلسله ناکامی ها
مستم از باده خون جگر آشامی ها

عالی بود مثل همیشه

سلام عزیز.نگران چیزی نباش..اگه به صلاحت باشه خدا حتما درستش می کنه و عشقت...راستی به قول یه بزرگی دل به رویاها بسپار و با آنها زی..قدر رویاهای شیرینتو بدون و نذار کسی بهت توهین کنه دوست گلم...

مهرداد 1383/01/15 ساعت 06:59 ب.ظ http://ghole-tanhaiy.blogsky.com

سلام.خیلی مهربونی.خیلی خوبی.خیلی خیلی ماهی
میدونی معمولا کسی قشنگی رو میبینه که خودش یه احساس قشنگتر و لطیفتر از اون قشنگی رو داشته باشه.
خیلی عجیب غریبم میدونم...
بازم سر بزن. بابای

حسین 1383/01/15 ساعت 08:11 ب.ظ http://barcode.persianblog.com

سلام..به به ..اینجا چرا اینطوریه ؟؟؟‌ .. برم بخونم ..الان می آم ... زیبا بود .. فقط بگم ... دوست داره یادت نره ..... این آهنگ من رو یاد یه چیزی یه موقعی می اندازه ... براتون آرزوی شادترین روزها رو می کنم ..:)

هیوایی عاشقانه 1383/01/15 ساعت 08:48 ب.ظ

هیوایت زیباست ...
به هیوایت حسودی می کنم ...
عشقت همیشه با توست ...
هیوای عاشقانه

سلام مهربونم چی بگم انسان تکرار بعضی چیزا رو آرزو میکنه که یه عمر یا یه لحظه داشته میدونی چرا؟ تکرار خاطراتی رو میخواد که یه عمر اونا رو لمس کرده میدونی چرا؟ تکرار صحبت هائی رو میخواد که یه عمر شنیده میدونی چرا؟ برا اینکه وقتی اونا یادش میوفته دلش میگیره غصه میخوره قلبش وامیسته چون دیگه اونا براش تکرار نمیشه چون اون لحظات به تاریخ پیوسته چون اون لحظات شیرین تموم شده ولی آیا وقتی بود اینطوری اونارو پاس میداشتیم؟!

امیدوارم تمام رویاهایت روزی لباس واقعیت برتن کنند.

سلام مهربون...خوندم..دلم گرفت...اما خوشحالم که امیدواری...

سارا 1383/01/16 ساعت 10:59 ق.ظ http://cottage.persianblog.com

سلام گل بانو .....عیدت مبارک ....خیلی وقت بود اینجا نیومده بودم ....خوبی‌؟

یه غریبه 1383/01/16 ساعت 03:31 ب.ظ

salam khoobi?baadesh inke adam ba arezooha va royahash zende hast va man nemidoonam to chera narahat shodi.omidvaram dige gerye nakoni.kheyli ham ghashang minvisi.fadat

امیر 1383/01/16 ساعت 11:56 ب.ظ http://amir1965.persianblog.com

اشک رازی است..لبخند رازی است....عشق رازی است
اشک آن شب .لبخند عشقم بود
وب لاگ بسیار زیبایی دارین امیدوارم همیشه موفق باشید

رویا 1383/01/17 ساعت 11:32 ق.ظ http://eastgirl.persianblog.com

سلام...از حرفت خیلی دلم گرفت.........

سلام نازنینم.منم دلم برای تو تنگ شده بود.بمیرم برات انقدر غصه نخور.دعا میکنم هرچه زودتر به اونی که دوسش داری برسی.خیلی زیبا نوشته بودی.کاش اونم بیاد و بخونه،تا احساس قشنگ تورو بهتر درک کنه.

آزی 1383/01/17 ساعت 11:13 ب.ظ http://forjeh.persianblog.com

سلام گلرو جان... عیدت مبارک. بی معرفت نباش... پیش منم بیا.

ه.ق 1383/01/17 ساعت 11:19 ب.ظ

مرا ببخش اگر که دریا وار نبودم ...

زهرا 1383/01/17 ساعت 11:48 ب.ظ

.......

سپهر 1383/01/18 ساعت 02:48 ق.ظ http://sepehrlp.blogsky.com/


یه جمله نو..یه کلمه نو..یه حرف نو...یه دل کهنه..یه قلب خسته..یه راه باریک..
برای با هم بودن ..برای بی او بودن..برای عشقی بی پایان...
..ببخشین اگه دیر کردم..ولی حتما میومدم.....
چه زیبا ..چه آروم...{ه راحت...وقتی خوندم ...یه حسی به من دست داد که نمی دونم چه جوری..ولی قوی بود..
موفق باشی

بارکد 1383/01/25 ساعت 11:20 ب.ظ

بلاگ اسکای بعد از یه هفته..................

ه.ق 1383/01/25 ساعت 11:38 ب.ظ

خانه چه دلگیر میشود گاهی ...

نیلوفر 1383/01/26 ساعت 12:25 ق.ظ http://delshodehgan.persianblog.com

سلام عزیز ! گاهی وقتا چقدر خوبه آدم توی تنهاییاش اشک بریزه ...آخ که چقدر این اشکا قشنگه ..راستی منم گاهی عین خودت میرم توی رویا ...اما همین رویاها هم زیباست ...موفق باشید

سلامم / آغازی نو و سرشار از سلامتی و سعادت را برای شما آرزومندم

تینار 1383/01/26 ساعت 02:16 ب.ظ http://tinarrrrr.persianblog.com

سلام عزیز خوبم...انقدر اینجا آرامش بخشه ...که دلم می خواد بمونم و فقط گوش کنم...انگار همه خاطرات تو ذهنم زنده شدن...خیلی زیباست...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد