دل تنگ من می گوید ...

به یاد نگارنده ع ش ق

              
          حضرت علی تو می تونی بهم صبر بدی ؟! آخه بازم دلتنگ شدم ...
          من دلم گرفته ... آخه من برم به کی بگم ؟! به کی ؟! حداقل تو بهم بگو
         ... راستی خدا چطوری به دخترت انقدر صبر داد ؟! تو ضامن من پیش
        خدا می شی ؟! مگه بابام نمی گه به خدا و شماها متوسل بشم پس چرا هیچ
       کدومتون بهم جواب نمی دین ؟! آ خه من برم به کی بگم ؟! به کی ؟! 
پ.ن: هوای گریه دارم تو این شب بی پناه
                     دنبال تو میگردم دنبال یک تکیه گاه
                            دنبال اون دلی که تنهایی رو میشناسه
                                                 دستای عاشق من لبریز التماس
                                                       هزارو یک شب من پر از صدای تو بود 
                                                                         گریه هر شب من فقط برای تو بود 

 مهربون من سلام 
می دونم میای اینجا، می دونم  اینا رو می خونی، ببخش من امشب خیلی دلتنگم
ببخش که نتونستم شاد بنویسم، امیدوارم زیاد دلگیرت نکرده باشم، آخه من امشب عجیب دلم گرفته ... شاید خیلی خودخواهانه باشه اما امشب حتی از خدا هم ...
گاهی اوقات .... راستی این دلتنگی کی و چطوری می خواد تموم شه نمی دونم ؟!
خیلی سخته که دلت اونقدر واسه کسی تنگ شه جوری که بخوای از تو خاطراتت
بیرون بکشی و کنارت داشته باشی ... کاش من می تونستم تورو الان پیش خودم
داشته باشم ... کاش تو پیش من بودی ... کاش پیشم بودی ... کا ش خدا حرفامو
می شنید ...کاش اشکامو می دید ... مگه نمی گن خدا همه چیزو درک می کنه ؟!
پس چرا منو درک نمی کنه ؟! چرا نمی خواد اشکامو ببینه ؟! چرا هیچکی
 نخواست اشکای گلرو رو ببینه ؟! چـــــرا؟! چرا قانعت گلرو اینجا به دردش
نخورد؟! چرا خدا قانعت گلرو رو ندید ؟! چرا خدا هیچو ندید ؟! پس چشای خدا کجاست ؟! پس چرا دل خدا ..... ؟! چــــــــــرا؟!
عشق من، تموم آرزوی من
   چی میشه یه بارنگاه کن تو چشام
       ... آخه چشمام میتونن بهت بگن که من از تو جز تو چیزی نمیخوام ...
           ... هر کسی تو چشم من خیره بشه غم تنهایی مو باور میکنه ...
           ... آرزومه که یه روزچشمای من تو رو با من آشنا تر بکنه ...
            ... اگه تو یه روزی مال من بشی میرسم به قلعه آرزوهام ...
           ... بخدا اگه تو مال من بشی دیگه من از خدا هیچی نمیخوام ...  
نظرات 1 + ارسال نظر
افق 1382/10/10 ساعت 10:13 ق.ظ http://loveanddie.persianblog.com

چرا به من سر نمیزنی؟ ازت ناراحت شدم که اسممو پاک کردی ):

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد