من و ستاره کوچولوم

به یاد نگارنده ع ش ق  
                                      
Snowflake Catcher                                     
              سلام ستاره من ...
                              ستاره امیدم ...                                
                                         قشنگ نازنینم ...
                                                       مهربون عزیزم ...                            
                                                                  هنوز که تو بیداری ؟!
                                                      خیال خواب نداری ؟! 
        نکنه تو هم مثل من شدی عاشق مهتاب ؟!
                                                   چشم انتظاری داری؟!
                                حرفات مونده بی جواب ؟!
                                                  بهم بگو عزیزم عشق توی نگات چه رنگه ؟!
                                 سفیده یا قرمزه ؟! شاید آبی یا زرده ؟! 
           یادته بهم می گفتی دلت توی جاده ها موند ؟!
یه شب دیگم می گفتی نگات به دور دورا موند ؟!
                                             غصه نخور قشنگم ... ماه شبای تنگم ...
                                                        یارت میاد به زودی، به زودی و با خوبی 
                                              گریه نکن عزیزم ... تو دوست نازنینم 
                     حیف چشات نباشه اینجوری اشک بباره
      من می دونم دوباره یارت میاد کنارت  
                               مثل قدیم قدیما می شینه باز کنارت ....
                                                                                         گلرو ـ دی ۸۲ 
نظرات 9 + ارسال نظر
سارا 1382/10/01 ساعت 08:06 ب.ظ http://cottage.persianblog.com

برای خواب معصومانه عشق
کمک کن بستری از گل بسازیم
برای کوچ شب هنگام وحشت
کمک کن با تن هم پل بسازیم

یه بنده ی خدا 1382/10/01 ساعت 08:22 ب.ظ

( بنام تو ای ارام جان ) ............. صف مژگان به صف سبزه بیارای و ببین .... پای هر پنجره باز بهاری پیداست .... این بهار است که گل داده لب پنجره ؟ ..... یا گل حسرت دیدار ؟ .... گل رویش عشق ؟ .... این صراحی است که لاله به لب عمر نباتی داده ؟ .... یا که مینای لبا لب ز هزاران امید ؟ .... بگشا پنجره ها را بگشای .... زندگی در رگ گل ؛ بوی چمن .... قطره های خنک اب .... نشانی از جوی ؛ گذاری از عمر .... تو بیارای قد و لاله بیاراید به دشت .... خیز و نیلوفر اندیشه به ذرات بهاران پیوند .... در تب تند عطش های بهاری بنشین .... در نفس های دل انگیز شقایق بخرام .... مشعل لاله بر افروز و ببین .... داغ عشقی است نهان در صدف بسته ی خاک ........... عزت زیاد / دلهایتان شقایقی باد

رویا 1382/10/02 ساعت 07:59 ق.ظ http://eastgirl.persianblog.com

سلام.خوبی گلرو جونم.راستش دیشب یه متن نوشتم واسه بلاگه اما بهتر دیدم بنویسمش واسه تو .خودت بیشتر معنیشو می فهمی.همیشه شاد باشی.دوست دارت رویا
به اندازه ی یه دلبستگی عمیق برات گریستم وتو به اندازه ی یه وابستگی برام به یادگار گذاشتی.ریشه ی احساساتم روتو دریای ژرف خیالت آبیاری کردم.گریستم و تو گریستی.من از دلبستگی و تو از وابستگی.من موندم و تو رفتی به یه دیار نا آشنا.کاشکی هیچ موقع از پیشم نمی رفتی

سلام گلرو جون. چطوری خواهر... اومدم زود سر بزنم که گلگی نکنی... یارم اومد اما نه به زودی... به زودی و به خوبی... رفتنش از اومدنش خیلی سخت تر بود..... گلروی عزیز از خودت خبر ندادی به من ها!

گلرو ازت ممنونم.... برات دعا می کنم... مرسی

سلام
منم یه پنجره داشتم رو به دشت و آسمون اما همین آدما اونو ازم گرفتن حالا غقط آسمونو دارم

آرتا 1382/10/02 ساعت 05:40 ب.ظ http://darkness.blogsky.com

سلام گلرو جون. خیلی قشنگ بود...

احسان 1382/10/03 ساعت 09:56 ق.ظ http://ehsanica.blogsky.com

من می دونم دوباره یارت میاد کنارت
مثل قدیم قدیما می شینه باز کنارت
...
سلام...خوبی گلرو گله؟
کاش می تونستم بیشتر سر بزنم...زودتر بیام...
هر وقت که بشه سر می زنم...
همه نوشته هاتو خوندم...تا اونجایی که دفعه قبل خونده بودم...
خیلی خوشحالم از ینکه تصمیمات خوبی گرفتی و اینا...
شاد و شادان بمان.

[ بدون نام ] 1383/10/29 ساعت 03:27 ب.ظ http://shaghyegh_sharghi2003

زندگی یه بازی که از عمرش راضی
شقایق جون خیلی دوست دارم
زری جون خیلی دوست دارم
تو نفس من بیدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد