من بدون تو بسی دلتنگم ...

به یاد نگارنده ع ش ق
                                                     
                                               
  
مهربونترین هم پرواز من سلام ...
  امروز اومدم باهات دردودل کنم مثل اون روزا که پیشم بودی، به حرفام گوش
  می کردی و واسه دلتنگیام بهترین مرهم بودی ... حالا هم هستی اما خیلی
  دیر به دیر سراغ تنگ تنهاییام میایی می دونم گرفتاری اما میترسم یه وقتی
  بیایی که ماهیاش مرده باشن و ... یادت میاد اون روزا رو ،دقیقه هاشو، لحظه 
  هاشو، ثانیه هاشو ...      
  
یاد باد یار بی دریغ شبهای عاطفه در شباهنگ بی صدای دنیای عشوه ...   
  یاد باد سبد نقره فام خاطرات سبزپوش بهاری در دنیای احساسات زنده ...    
  دلم هوای اون لحظه هارو کرده، هوای ترو، هوای صدای مهربونتو و هوای با
  هم بودنمون ... هرچی دارم لحظه هامو میکشم که به تو برسم بازم ... 
  حالا که دلتنگی داره رفیق تنهاییم میشه 
  کوچه ها نارفیق شدن
  حالا که میخوام شب و روز به هم دروغ بگن 
  ساعتا هم دقیق شدن 
  آخه بگو باید چند دریا صبر تحمل کنم، چند کوچه انتظارو پشت سر بذارم
  تا تو بیایی ... تا تو باشی ... تا ...هر صبح به امید اومدنت پنجره رو باز می کنم
  و با دریا قد آسمون حرف میزنم
تا شاید دریا بهت بگه چقدر تنهام ... ببینم ماه
  از دلتنگیام چیزی بهت نگفته ؟؟راستی قاصدکا بهت نگفتن که ...
  پشت قاب شیشه پنجره ای که شبامو با خود میبره
  جایی که گذشته هام مثل تصویر از تو قابش میگذره 
  پشت قاب بی نفس مثل اون پرنده که دلش گرفته تو قفس
  مهربون، من به تو اندیشم نه به تنهایی خویش
  از پس شیشه تو را می بینم
  من وضو با نفس خیال تو میگیرم و تو را میخوانم
  و به شوق فردا که تو را خواهم دید چشم براه می مانم ...
  کاش بدونی چقدر دلم واست تنگ شده ... کاش بدونی هنوزم مثل اون وقتا  
  ساعت ۱۰ منتظرت میمونم بلکه یه شب سرزده مهمون شبام بشی ... کاش  
  بفهمی که ...
  دل هیچکی مثل من غربت اینجا رو نداره
  مثل گنجیشکای بی لونه و بی جای محله 
 دیگه هیج جا تو درختا جای من نیست که برم...

                              من دلم واست خیلی تنگ شده توروخدا ...
                                                                      گلروی دلتنگ تو

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1382/08/21 ساعت 01:59 ب.ظ

همین انتظار قشنگته که باعث شده این نوشته ها اینقدر زیبا باشن... و باعث میشه هر چه بیشتر قدر همو بدونین...

مسعود 1382/08/21 ساعت 07:57 ب.ظ http://3tadoost.blogsky.com

شنیدمت که نظر میکنی به حال ضعیفان
تبم گرفت و دلم خوش به انتظار عـیـادت

امیدوارم که بالاخره به اونی که میخای برسی ...

سامان 1382/08/22 ساعت 12:11 ق.ظ

مثل همیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد