من و دلتنگیام واسه تو ...

به یاد نگارنده ع ش ق
بهترین مهربون دنیا سلام 
حالت چطوره ؟ خوبی ؟ بدون من خوش می گذره ؟ دیگه سراغی از گلک نمی گیری !!!!
       یکی از راه می رسه اون که با ع ش ق آشناست ...
       برای تنهاییام هدیه دست خداست ...
       دلیل من بودن من ،‌ لحظه رسیدنش ...
       آشنای من بیا دل من تاب نداره ...
       چشم من از انتظار روز و شب خواب نداره ...

 می دونی خیلی دلم واست تنگ شده ؟؟ می دونی چقدر دلم میخواد الآن پیشم بودی؟؟
 می دونی چقدر دلم میخواد الآن کنارم بودی ؟؟ می دونی چقدر دلم میخواد الان باهات حرف می زدم.فقط
خدا می دونه که چقدر ... باور می کنی یه عالمه حرف واست توی دلم دارم ...
باورت میشه هنوزم با عکسامون زندگی میکنم ... باور می کنی این روزا هر یه روزش مثل یه
قرن می گذره ... خیلی دلم واسه اون وقتا تنگ شده ... راستی اشکامو داری می بینی ؟؟؟
چقدر امشب بیشتر از هر همیشه جای خالیتو حس می کنم ....
  
         توی نگاهت عشقو دیدم ،‌ تپش قلبو شنیدم
       توی جاده های احساس من به عشق تو رسیدم 
       توی کتابا عشقو خوندم عکس خورشیدو سوزوندم
       جای خورشید توی کتابا نقش چشماتو نشوندم 
      
      توروخدا برگرد من خیلی دلم واست تنگ شده ... من خیلی دوستت دارم ... 
      نمی دونم دیگه چه جوری بگم که خیلی بهت احتیاج دارم ... به حرفات ،‌ به
      دلداریات ،‌ به مهربونیا و محبتات ... تورو خدا برگرد ...
  
      از روزی که تو رفتی پریده رنگ شادی 
              اما خورشید می تابه مثل یه روز آبی
       چطور هنوز پرنده داره هوای پرواز
              چطور هنوز قناری سر میده بانگ آواز 
       مگه خبر ندارن تو نیستی در کنارم 
              چرا بهت نگفتن بی تو چه حالی دارم 
        لعنت به این تنهایی دلم برات تنگ شده ...  
                             لعنت به این تنهایی دلم برات تنگ شده ...      
                                            لعنت به این تنهایی دلم برات تنگ شده ...  
                                                          لعنت به این تنهایی دلم برات تنگ شده ... 
      ....داد از غم تنهایی.....داد
                                  
                                 به امید روز دیدار
                                           منم اون شبگرد بیدار ...
                                                                      گلـــــــــروی تو
نظرات 6 + ارسال نظر
بهروز وثوق 1382/08/08 ساعت 10:28 ق.ظ http://vosogh.blogsky.com

سلام
بابا خیلی قشنگ نوشتی من خیلی حال کردم
به من هم سر بزن

منصور 1382/08/08 ساعت 10:33 ق.ظ http://yga.blogspot.com

چه سخته دوری یار... چه تلخه لحظه های تنهایی... خوش بحال کسی که یارش برگشت... افسوس که کمتر مسافری برمیگرده...

امین 1382/08/08 ساعت 10:57 ق.ظ http://pilotkhaki.blogsky.com

سلام
شما چقدر قشنگ و پر احساس می نویسین ...
من پیشنهاد میکنم که کتابای جبران خلیل رو بخونین ... فکر کنم به مزاجتون خیلی سازگاره ...
موفق باشین ...

[ بدون نام ] 1382/08/08 ساعت 02:37 ب.ظ

سلام

نوشی 1382/08/08 ساعت 11:37 ب.ظ http://nooshi.blogspot.com

سلام... ممنون بخاطر اینکه بهم سر زدین. قالب خوشگلی دارین... اینجا هم خیلی خیلی خوشگله...

دی داد 1382/08/13 ساعت 11:47 ق.ظ

دل بی تو به جان آمد ... وقت است که باز آیی ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد