درهمکده !!!

به یاد نگارنده ع ش ق
این روزا عجیب سر درگم شدم ... خودمم نمیدونم جدی جدی چمه ... مثل یه کلاف
نخ مدام دارم دور خودم تاب می خورم ... دیشب تا صبح بیدار بودم ،‌ هرچی سعی 
کردم که بخوابم نتونستم ... توی تمام اون لحظه ها با خدا ... 
دیشب همه جا سکوت مطلق بود ... حتی شب هم نفس نمی کشید ... دریا مرده
بود ... و من ...
راستی چرا همه دارن میرن ؟؟؟؟ پانته آ ، سارا و حسین ... 
              امشب مهمانی عرش خداست
              خدا هست ولی متفکر
              شب هست خاموش 
              ماه هست تیره و سوخته
             ستاره هست  لرزان و بیقرار
             گلک هست غمگین و فسرده 
             و تو ...

نظرات 4 + ارسال نظر
منصور 1382/08/06 ساعت 12:49 ب.ظ http://yga.blogspot.com

خیلی وقتا پیش ستاره ام رو گم کردم... عشقم رو توی کوچه پس کوچه های انتظار توی انبارک تاریک قلبم پنهان کردم اما باز هم رفت... ستاره ام رو از خدا میخوام.... عشقمو از ستاره...

[ بدون نام ] 1382/08/06 ساعت 01:53 ب.ظ http://jazireh.blogsky.com

سلام. التماس دعا

سها 1382/08/06 ساعت 02:01 ب.ظ http://sunboyz.blogsky.com

با سلام...وبلاگ خوبی داری...اگه مایل هستی یه سر به وبلاگ گروه ما بزن تا بیشتر آشنا بشیم و اگه مایل هستی با هم تبادل لینک بکنیم.
ممنون (سها)

داریوش 1382/08/07 ساعت 02:31 ب.ظ http://darush110.persianblog.com

آی عشق

عشق به شکل پرواز پرنده س

عشق ،‌ خواب یه آهوی رمنده س

من ، زائری تشنه ، زیر باران

عشق ،‌ چشمه آبی اما کشنده س

من ، می میرم از این آب مسموم

اما اونکه مرده از عشق ، تا قیامت ،‌ هر لحظه زنده س

من ، می میرم از این آب مسموم

مرگ عاشق عین بودن ،‌اوج پرواز یه پرنده س

تو که معنای عشقی به من معنا بده ای یار

دروغ این صدا را به گور قصه ها بسپار

صدا کن اسممو از عمق شب از نقب دیوار

برای زنده بودن ، دلیل آخرینم باش

منم من بذر فریاد ، خاک خوب سرزمینم باش

طلوع صادق عصیان من ، بیداری ام باش

عشق ،‌ گذشتن از مرز وجوده

مرگ ، آغاز راه قصه بوده

من ،‌ راهی شدم نگو که زوده

اون کسی که سر سپرده مثل ما عاشق نبوده

ن راهی شدم نگو که زوده

اما اونکه عاشقونه جون سپرده هرگز نمرده


....اردلان سرافراز...خدا قوت...داریوش...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد