هل من ناصر ینصرونی ؟؟؟

به یاد نگارنده ع ش ق
نمیدونم چرا اینقدر مضطربم ؟؟ دلشوره داره خودمو توی خودم می جوه ... وای
دارم خفه میشم ... خدا جون کمک ... بخدا اصطراب داره مثل موریانه همه تنمو
می خوره ... بـــــدون دلیــــــل ... دست و پام شده عینهو یه تکه یخ ... از خودمم
می ترسم ... من می ترسم ... خداجونم هستی ... تورو به بزرگیت قسم می دم
پیشم بمونی ... من سردمه ... من می ترسم ... دلهره دارم ... دلشوره گلومو
گرفته نمذاره نفس بکشم ... کمک ... کمک ... کمک ... یعنی هیچکی نیست کمکم 
کنه ؟؟؟؟؟ ... من ... فقط خدا خودش ...
دارم خفه میشم تورو خدا یکی بیاد کمک ... 
قصر یخی ، زندگی سرد و مرده 
مرا می ترساند ... من از تاریکی و خفقان می هراسم 
فریاد هل من ناصر ینصرونی بیداد می کند 
پس چرا ناصری موجود نمی باشد (... no response to paging )
خدایا به دادم برس ... تویی فریاد رس ... فقط تویی مهربان مطلق 
 
نظرات 3 + ارسال نظر
سامان 1382/08/05 ساعت 09:05 ب.ظ http://saman20.persianblog.com

سلام ممنون از اینکه به من سر زدی

خدا بهترین فریاد رسه... حتما کمک می کنه... فقط باید کاملا آمادگی برای دریافت کمکش داشته باشی

مسعود 1382/08/06 ساعت 08:57 ق.ظ http://jonobi.persianblog.com

فقط به خدا توکل کن که ناصری بهتر از او نیست .... از اینکه به من سر میزنی ممنونم آبجی .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد