یه عاشقانه ناب و باحال ...

به یاد نگارنده ع ش ق 
در دفترچه خاطرات قلبم روی اولین صفحه آن نام زیبای تو را حک کردم .نمی دانم
در کدامین شب عشقت در باغچه قلبم جوانه زد. نمی دانم در کدامین شب ستاره عشقت در قلبم شروع به درخشیدن کرد . نمی دانم چندین بار چشمان تصاویر
زیبایت را در ذهنم منعکس ساختند اما ایمان دارم که 
                                                          از ته دل دوستت میدارم
اگر سه قطره خون در بدنم داشته باشم با اولین قطره برای رسیدن به تو می جنگم
 و با دومین قطره خون از دشمنانت و از رقیبانم انتقام می گیرم و با سومین قطره خون به تو ثابت میکنم که دوستت دارم و خواهم داشت  وقتی می خندیدی خنده حاکی از شور جوانی و دوست داشتنی تو بود ....دلم برای خنده هات تنگ شده ...
دلم برای اون دوست داشتنات تنگ شده ... دلم برای عاشقیات تنگ شده دلم برای عشقم تنگ شده ... دلم برای تو تنگ شده دلم برای همه چیت تنگ شده

                  جهان کوچک من از تو زیباست        
                                     هنوز ار عطر لبخند تو سرمست
                  واسه تکرار اسم ساده توست        
                                    صدایی از من عاشق اگر هست
                  منو نسپر به فصل رفته عشق 
                                    نذار کم شم من از آینده تو
                  به من فرصت بده گم شم دوباره   
                                      توی آغوش بخشاینده تو
                 به من فرصت بده رنگین کمون شم    
                                      از آغوش تو تا معراج پرواز
                                                                  دلم خیلی برات تنگ شده ... خیلی
                                                                         گلروی دلتنگ اما عاشق تو

نظرات 2 + ارسال نظر
صدر 1382/07/22 ساعت 05:21 ب.ظ http://khodkar.blogsky.com

سلام !
به دلتنگی نوشتم خطی به یادگاری !
وب زیبایی داری
موفق باشی
صدر

احسان 1382/07/22 ساعت 05:26 ب.ظ http://ehsanica.blogsky.com

سلام گلرو...
باز هم مثل همیشه زیبا و دلنشین...
موفق باشی و به آرزوت برسی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد