به تو نامه می نویسم....

به یاد نگارنده ع ش ق
هوای گریه دارم توی این شب بی پناه
دنبال تـــــو می گردم، دنبال یک تکیه گاه
دنبال اون دلی که تنهاییمو می شناسه
دستای عاشق من لبریز التماسه
هزارو یک شب من پر از صدای تـــــــو بود
گریه هر شب من فقط برای تـــــــــو بود
عزیزترین هدیه خدا سلام
خیلی وقت بود که باهات دردو دل نکرده بودم.......حرفامو توی دلم نگه داشتم تا نکنه با حرفام تورو توی اون دیار غربت دلتنگ نکنم چون میدونم محیط اونجا به اندازه کافی دلتنگیو به آدما هدیه میده اما امشب هرکاری کردم نتونستم طاقت بیارم آخه دلم خیلی بی تابو بهونه گیر شده......راستی دیشب خوابتو دیدم یه خواب خوب و عالی... خواب دیدم تو جدی جدی ماه آسمون شدی، منم اومده بودم پشت بوم و
 زل زدم بودم به تو. فقط داشتم نگات میکردم...دلم داشت داد میزد دوستت دارم
اما لبام مهر سکوت روش خورده بود.... توی خیالم ازت می پرسیدم دلت واسم تنگ
نشده بود؟؟ نمیگی دوستت دارم؟؟؟ تو هم با لبخند جواب میدادی آره عزیزم دل منم 
واست تنگ شده بود......دیشب یه دل سیر نگات کردم اما نمی دونم چرا بازم حس
می کنم کمه انگار فقط یه لحظه بود...راستی توی خوابم خیلی خوشکل شده بودی
مثل همون شاهزاده های توی قصه ها.....
                             تورو دیدم تو بارون دل دریا تو بودی 
                           توی موج سبز سبزه تن صحرا تو بودی
ببینم میدونی یه هفته است که دل هوای پنجره تنهاییام نکرده... میدونستی یه هفته 
است که قاصدک خوش خبر ازت بی خبر مونده....راستی نمیدونم چرا دیشب توی 
خواب ازت گله نکردم که یه هفته است ازت بی خبرم مهربون شاید دلیلش این بود که
                              گفته بودم چوبیایی غم دل با تو بگویم 
                               رود از سینه برون غم چون تو بیایی
آره مطمئنم دلیلش همینه.... میدونی چیه مهربون بازم ۵ شنبه شده و منم میخوام
برم در خونه یه خدای مهربونتر از همه.... تو چیزی ازش نمیخوای؟؟؟ آخه باهاش
آشتی کردم چون اون بود که تورو بهم هدیه داد پس نباید باهاش قهر کنم تازه باید
ازش ممنون هم باشم به خاطر این هدیه عالیش....راستی جمعه ها رو یادت میاد؟؟
خوب بهش فکر کن می فهمی.... هم صبحاشو، هم عصراشو ....یادت اومد؟؟؟؟؟
و اینم یه بغل ترانه واسه تو تا بدونی همیشه توی قلب من تنها ستاره درخشان
تویی و همیشه و همه جا دوستت دارم.......
                                 سلام بهونه قشنگ من برای زندگی
آره بازم منم همون دیوونه همیشگی            فدای مهربونیات چه میکنی با سرنوشت
                          دلم برات تنگ شده بود این نامه رو واست نوشت.
حال منو اگه بخوای رنگ گلای قالیه               جای نگاهت بدجوری تو صحن چشمام خالیه
                             رفتی و من تنها شدم با غصه های زندگی
قسمت تو سفر شد و قسمت من آوارگی       فدای تو، یه وقت شبا بی خوابی خستت نکنه
                               غم غریبی عزیزم زرد و شکستت نکنه
تو از خودت برام بگو،بدون من خوش میگذره؟   دلت میخواست می اومدم یا تنها رفتی بهتره؟
                              تنها دلیل زندگی،با یه غمی دوستت دارم
داغ دلم تازه میشه اسمت رو وقتی میارم          عکسای نازنین تو،با چند تا گل کنارمه
                                یه بغض کهنه چند روزه دائم در انتظارمه             
زودتر بیا بدون تو اینجا واسم جهنمه                 دیوار خونمون پر از سایه غصه و غمه
                              دلم واست شور میزنه این دلو بی خبر نذار
تو رو خدا با خوبیات رو هیچ دلی اثر نذار             فکر نکنی از راه دور دارم سفارش میکنم
                          به جون تو فقط دارم یه قدری خواهش میکنم
میگم شبا ستاره ها تا میتونن دعات کنن           نورشونو بدرقه پاکی خنده هات کنن......
مهربون قشنگم مراقب خودت باش.....دوستت دارم یه عالمه...
                                                                   گلروی همیشه منتظر تو 
نظرات 4 + ارسال نظر
مسعود 1382/07/17 ساعت 09:02 ب.ظ http://3tadoost

تنها چیزی که میتونم بگم

آرزوی خوشبختیه واسه تو


موفق باشی دوست خوبم

هالاو 1382/07/17 ساعت 09:11 ب.ظ http://hallowsky.blogsky.com

salam
neveshtad jaleb bood

mamnoonam ke ma ro tahvil migiri

be omide didar

سلام خانمی
خوبی ؟
خواب عزیز. دیدن خیلی کمک میکنه
من هر شب به این امید میخوابم

سارا 1382/07/18 ساعت 12:21 ب.ظ http://cottage.persianblog.com

سلام عزیز دلم ...چقدر دلم برای خوندن این سعر حیدر زاده تنگ شده بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد