بدون شرح!!!

به یاد نگارنده ع ش ق
مهربان من ! 
میخواهم بدانی که به اندازه همه مهربانی ها ، تمامی لبخند ها ، کل امیدها و
حتی غصه هایی که در سایه خوشی رنگ محبت به خود گرفته است دوستت دارم...........دوست دارم بفهمی که به تعداد شمارش ضربان قلب احساسم تو
را می پرستم......می خواهم باور کنی که به اندازه تمامی اشکاهای چشمان
خسته ام که در انتظار دیدنت عاشقانه جاری شد می خواهمت....
                                                                               گلروی تو 
نظرات 1 + ارسال نظر
یاس 1382/07/12 ساعت 03:38 ب.ظ http://lovelyrose.blogsky.com

نوشته هات رو که می خوندم خیلی خوشحال شدم...بالاخره تو دنیای ((عاشقهای واقعی)) یکی دیگه هم پیدا کردم که فهمیده عشق یعنی چی!!
خدا رو شکر
به غمکده من هم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد