عاشق واقعی

به یاد نگارنده ع ش ق
خدا بهم گفت : عشق با یه نگاه آشنا، یه لبخند مهربون و‌ یه احساس پاک و خالی از
دورنگی شروع میشه. اگه برای یه لحظه قلبت به خاطر یه زیبایی خاص به تپش در اومد
بدون که بی برو برگرد عاشق شدی!!!!!
به خدا گفتم : خدا جونم یعنی عشق به همین راحتی و آسونیه؟؟!!!
خدا با یه لبخند خیلی خوشگل گفت : آره گلرو جان از اونی هم که تو فکر میکنی راحتتر
و آسونتره.....
با حالت تعجب گفتم : پس چرا اینجا هیچکی عاشق نیست؟؟ اگه به همین راحتیه چرا
آدما فراموشش کردن؟؟؟ پس چرا از عشق فقط سه تا حرف کهنه عین و شین و قاف مونده؟؟
اما خدا در جواب این حرف گفت : آخه عزیز دلم عاشق شدن خیلی راحته اما عاشق موندن
سختترین کار دنیاست. همه نمیتونن عاشق بمونن آخه عاشق موندن لایقت میخواد باید
خیلی پاک باشی تا یه عاشق بمونی اونم یه عاشق واقعی.
حرفای خدا رو نفهمیدم بخاطر همین دوباره پرسیدم : خدا جون عاشق واقعی کیه؟؟؟؟
خداهم گفت : عاشق واقعی کسی که دلش مثل دریا پاک و بزرگ و عزمش مثل کوه استوار ‌
باشه...اونی که به عشقش و عقیدش ایمان داشته باشه....کسی که زلال باشه مثل رود....کسی که همیشه از این که عاشق شده خدا رو شکر کنه...
حرفای خدا به نظرم خیلی قشنگ اومد...می خوام سعی کنم بهشون عمل کنم و عاشق واقعی بشم. میخوام به همه ثابت کنم میشه عاشق شد و عاشق واقعی موند. 
دلم برات تنگ شده خیلی وقته
لحظه دوری از تو خیلی سخته
نمی دونی چه تلخه بی تو بودن
چه معنی داره بی تو شعر سرودن
دلتنگیام فراوونه، دل دیگه بی تو داغونه
دنیا با اون بزرگیاش بی تو برام یه زندونه هوای چشمام بارونیه
هیچکس به جز تو ندارم که سر رو شونه اش بذارم
باز مثل ابرای بهار واسش یه دنیا ببارم
زندگی بی تو مشکله خودت اینو خوب میدونی
بیا و بگو که تا آخر عمر همین جا میمونی

    
نظرات 4 + ارسال نظر
حسین 1382/07/06 ساعت 06:41 ب.ظ http://lucentears.blogsky.com

به یاد نگارنده ع ش ق
سلام دوست عزیزم:)
امید وارم معشوقت همیشه با تو باشد و لحظه ای غافل نباشی از وجود کریمش و بزرگی اش :)

احسان 1382/07/06 ساعت 06:42 ب.ظ http://aazaad.blogspot.com

چرا اینجا همه به یاد نگارنده ع ش ق افتادن ؟!!

مهدی 1382/07/06 ساعت 06:46 ب.ظ http://www.gharibaneh.blogsky.com

سلام وب لاگت خیلی قشنگ بود بدون تعارف به منم یه سر بزن

افق 1382/07/07 ساعت 06:36 ب.ظ http://loveanddie.persianblog.com

هی...!تو که نگاهتو از من می دزدی.تو که قیافت آشناست تویی که با من حرف نمیزنی نکنه دوستات بهت بگن جوات.تو که هی تو خیابونای شلوغ دستی میکشی و ویراژ میدی تو که به قول خودت تیریپ خفن میزنی میای بیرون تو که هر شب تو دنیای چراغای روشن و کله های گرد و خندون خودتو با حروف پینگلیش پرت میکنی وسط پنجره های کوچک و رنگ و وارنگ تویی که آرزوته یکی یه بار هم که شده همه ی کافی شاپ ها رو دوره کنی .تویی که سر زانوهای شلوار لی تو ریش ریش کردی می گی مده!تو که خطوط چهرتو خوب یادمه تو که هر وقت شیطنتت گل میکرد می اومدی پیش من تا به هوای اسکمو آلوچه زنگ تفریح مدرسه رو دودر کنیم و بزنیم بیرون تویی که از وقتی ریش گانزی گذاشتی احساس کردی بزرگ شدی و منو تحویل نمیگیری ... یادته اون وقتا؟...
به منم سر بزن منتظرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد