یه روز بدون تو

به یاد نگارنده ع ش ق 
توی اتاقم نشستم و زل زدم به ساعت روی دیوار ( تیک تاک تیک تاک تیک تاک)
صدای تیک تاکاش داره مثل مته توی مغزم فرو میره و اعصابمو داغون میکنه.
پامیشم میرم لب پنجره، بازم دریای آروم و مهربون یهویی یه زمزمه لالایی وار
گلرو من ، اگه دلتنگم شدی دریا رو ببین آخه من عاشق دریام. با چشای پر اشک
تورو صدا میکنم که شاید دریا به جای تو جوابمو بده......از سکوت دریا که خسته میشم به آهنگ پناه میارم
هرگز نخواستم که تورو با کسی قسمت بکنم.............
من همون جزیره بودم خاکی و صمیمی و گرم................
ای رفیق ناخوشی ها، بی تو همراهی ندارم................
گلرو عادتو گوش کن خیلی لطیفه....گلرو جزیره رو گوش کن........گلرو هجرتو
گوش کن..............
وای که چقدر خاطرات قشنگه ولی کاش جای خاطرات خودتو داشتم باز وفادارترین اشک باهام همراهی میکنه ا قطره ۲ تا ۱۰ تا یه دریا.........واسه رهایی از این خفقان میرم سراغ کتابام بازم تویی که ازم میپرسی گلرو اصل توی زندگیت چیه درس خونوادت.....؟؟؟؟حس میکنم این خاطره ها راه تنفسو ازم گرفته آخه خیلی دلم هوا تو کرده ..........بازم به خلوتگاهم پناه میبرم پنجره مهربون...... و ماه رو با چشمام حس میکنم گلرو شبا قبل از خواب ماهو ببین آخه منم میبینم شاید اونجوری........
دوباره بغض..... دوباره یاد تو...... دوباره دلتنگی 
کی اشکاتو پاک می کنه شبا که غصه داری............
خدایا تو رو به هر چی عشق توی دنیاست قسمت میدم که بهم صبر و امیدواری بدی........خدایا بهم قدرت بده تا با همه چیز به خاطر اون بجنگم.......خدایا اونو بهم 
برگردون تو که میدونی من بدون اون تنهای تنهای پس کمکم کن .....  
نظرات 5 + ارسال نظر

سلام.....هیچ وقت تو زندگیت ناشکری نکن......زندگی همیشه سختی داره....منم مثل تو بودم.....من می دونم چی میگی ......خیلی سخته ولی اگر می دونی دیگه هیچ وقت نمیاد فراموشش کن....این بهترین کار.....همون کاری که من کردم....نمیدونم بهت چی بگم چون خیلی سخته....یا حق

با سلام خدمت شما ...... به خاطر داشتن همچین بلاگ پرباری بهتون تبریک میگم غرض از مزاحمت اینکه بلاگم رو دوباره راه انداختم و دیگه اینکه چون تقریبا بلاگ های ما یه موضوع رو دنبال میکنن خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم
ممنون خدانگهدار

سلام امیدوارم که همیشه و همه حال عشقت پایدار باشه و به اومی که دوست داری برسی. موفق باشی. فعلا بایبای

یک دوست 1382/07/01 ساعت 11:11 ب.ظ

کمی جدی باش. سعی کن خودت باشی و فقط به خودت تکیه کنی. این احساسات ممکن است زیبا به نظر برسند ولی هیچ اثر خوبی برای تو به همراه نخواهند داشت.

سایه 1382/07/02 ساعت 01:14 ق.ظ http://loverf.persianblog.com

وبلاگ جالبی دارین... راستش تنها چیزی که می تونم بگم اینه که کاش هیچ وقت عاشق نمی شدیم یا به هم می رسیدیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد