خدانگهدار هم بغض شیشه ایی من

به یاد نگارنده ع ش ق
برو مسافر من برو سفر سلامت
نگو که روز دیدار بمونه تا قیامت
تا وقتی زنده هستم منتظرت میمونم
برو خدانگهدار عزیز مهربونم
عزیزترین عزیزم سلام
بالاخره روز جدایی فرارسید.لحظه تلخ وداع....حرفهای آخر و آخرین نگاه...
چقدر دلم میخواست که حالا پیشت بودم اما حیف که نیستم تا.............
دلم خیلی گرفته به خاطر همین همه کلمه ها توی ذهنم خشکیده...........
نمیدونم چی بگم فقط واسه آخرین هدیه دلمو بهت میدم که نگهش داری
و اشکام که.........
فقط میتونم بگم که عاشقانه دوستت دارم و تا ابد منتظرت میمونم عزیز دلم
باید بهم قول بدی خوب مراقب خودت باشی و غصه نخوری..منم همیشه واست
دعا میکنم راستی یه امامزاده داریم اینجا مال حضرت ابوالفضله  میگن مطلب همه
رو میده منم میخوام برم اونجا واسه خوشبختی هردومون دعا کنم و دعا کنم که
...........................................................................................................
مسافر خسته من بار سفر رو بسته بود
توی خلوت آیینه ها به انتظار نشسته بود
به امید دیدار عزیزترین کسم

نظرات 5 + ارسال نظر
سارا 1382/06/31 ساعت 08:42 ب.ظ http://cottage.persianblog.com

سلام ...خوب شده ؟

حسین 1382/06/31 ساعت 08:42 ب.ظ http://اشک های تابناک

دوست خوبم . سفر همیشه برای من هم دلگیر بوده . یک سر آن دلتنگی بوده و سر دیگر آن نگرانی و چشم انتظاری. امیدوارم زود تر تمام شه :)

نازنین 1382/06/31 ساعت 09:44 ب.ظ http://Nazanin.blogsky.com

خسته نباشی آبجی !! حالت خوبه ؟ دوست داشتی یه لینکی هم به ما بده !! ما هم به شما حتما لینک میدیم

salam.inja khili naz shode.movafagh bashi

خیلی قشنگ ولی غمگینه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد