یه اعتراف...یه تصمیم....یه عشق آتشین

به یاد نگارنده ع ش ق
این چند روزه دارم سعی میکنم مثل کوه قوی و محکم باشم. دارم تلاش میکنم
مثل آدم بزرگا عاقل باشم و بچگی نکنم ( آخه آدم بزرگا خیال میکنن خیلی عاقلن)
اما نمیدونم چرا نمیشه!!! احساس میکنم خیلی بی منطق شدم و حسود!!!!!!
مثل اون آدمایی شدم که به هیچ صراطی مستقیم نیستن و میخوان بگن فقط اونا
درست میگن. اصلا دوست ندارم اینجوری باشم دلم میخواد همون گلروی منطقی 
باشم نه گلروی خودخواه و لجوج. از دیشب تا حالا دارم با خودم کلنجار میرم آخه
میخوام بودنم مهمترین اصل توی زندگیم چیه؟؟؟خودم و آروزهام..... تو و عشق و احساسم....درسام،خونوادم و زندگی خصوصیم؟؟؟؟ توی یه چهارراه بدون تابلو و چراغهای راهنما موندم نمیدونم کدوم جاده اصلیه و کدوم فرعی!!!!!!!
احساسم میگفت به ریسمان دلت چنگ بزن و برو ببین این دل کجا می برتت....عقلم 
میگفت باز که تو بی منطق شدی گلرو خانوم!!! نذار دلت بشه همه کاره!!! همیشه
که دل آدم درست نمیگه.....یکی دیگه میگفت به کاربردن این همه احساس خوبه،
هنره اما همه جا کابرد نداره....اون یکی میگفت عشق قشنگترین حسه توی دنیا 
حالا که تجربه اش کردی حفظش کن..... و کلی حرفای دیگه که توی گوشم زنگ میزنه میدونی دیشب با خودم کلی فکر کردم و تمام این حرفها رو سبک سنگین
کردم تا ببینم کی درست میگه و به این نتیجه رسیدم که 
من خونوادمو عاشقانه دوست دارم و بهشون احترام میذارم چون خیلی واسم
زحمت کشیدن تا من بزرگ شدم و به اینجا رسیدم پس تا آخر عمر شکرگذارشون
باقی میمونم و مدیونشون هستم اما گاهی اوقات آدم به خونوادش که بعد از خدا
عزیزترین کسای آدمن هم غریبی میکنه. گاهی اوقات نیاز به وجود یه نفر به غیر از
اونا هست که باهات مهربون باشه...تنهایی هاتو حس نکنه...برات تکیه گاه باشه....
باهاش هم عقیده باشی...همدیگه رو درک کنین.... از دلتنگیات که میگی غمو از دلت در بیاره.....اگه تو تب کردی اون برات بمیره..... دوستت دارمش فقط یه حرف نباشه
.........پشتت باشه و همه جوره حامیت باشه، نمیگم خونواده اینکارا رو نمیکنه اما
خوب اون یه نفر هم وقتی وارد زندگیت شد میتونه جای همه رو واست پر کنه، بابا
،مامان و خواهر و برادر.....نمیدونم تونستم منظورمو خوب بگم یه نه؟؟؟
اما خوب منظورم این بودش که با این حرفا به این نتیجه رسیدم که حرف اولو توی زندگی من تو میزنی...ممکنه که من شاید خیلی از کارایی که دخترای دیگه میکنن 
بلد نباشم( همون که میگی مغروری) اما واسه من تو همیشه بهترین و خوبترینی
به جرات میتونم بگم همه زندگیم....من عشق و محبت و انسانیت رو از تو یاد گرفتم 
.....از تو یاد گرفتم که توی زندگی باید همه رو دید....غیرت نسبت به کسی که دوستش دارم رو از تو یاد گرفتم....تو یادم دادی که به جز تو کسی رو توی دلم
اد(add) نکنم....تو بهم یاد دادی که به کسایی که دوستت دارن فخر بفروشم بگم تو 
تنها مال منی.....تو بهم خیلی چیزا رو یاد دادی که همشون واسه یه دنیا عزیزیه.
پس این نشون میده که ارجحیت توی زندگی من تویی....فقط تو.
                                                                                  گلروی تو   
نظرات 5 + ارسال نظر
حسین 1382/06/29 ساعت 01:35 ب.ظ http://lucentears.blogsky.com

دوست خوبم این برای تو نمی نویسم. برای خانواده ات مینویسم. تبریک میگم که چنین دختر گل و خانواده دوستی دارید :) شاد باشید و کنار هم . :)

علی 1382/06/29 ساعت 02:00 ب.ظ http://dordast.persianblog.com

مبارکت باشه

مسعود 1382/06/29 ساعت 02:24 ب.ظ http://3tadoost

نظری ندارم

احسان 1382/06/29 ساعت 09:02 ب.ظ http://ehsanica.blogsky.com

راهت رو ادامه بده...

سینا 1382/06/30 ساعت 07:55 ق.ظ http://pesaretanha.blogsky.com

سلام افلاین می خونم ولی من می خواهم لوگوتون رو بزارم نمیاد چرا؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد