حرفهایم با تو

به یاد نگارنده ع ش ق
دوباره آدینه ای دگر همراه با دلتنگی های همیشگی، بیقراری های ممتد من برای........
و فغانهای این دل تنها برای لمس لحظات زیبای گذشته و من همچنان غرق در اشک و آه و
لذت برای یادآوری گذشته ای نه چندان دور که ............
میخواهم در این آخرین آدینه با هم بودن پل شیشه ای میان دلهایمان را سیمانی کنم که
هرگز شکسته نشود زیرا همگان میگویند سیمان سخت و غیر قابل نفوذ است میخواهم با
اینکار از نفوذ همگان به نهانخانه دلت جلوگیری کنم به غیر از خودم.
ای کاش لحظه ها در خواب ابدی زمان گم میشد تا تو برای همیشه در کنارم بمانی......
یعنی میشود زندگی را بخاطرت متوقف کنم؟؟ آری من این کار را انجام میدهم تا عشق
را اثبات کنم....تا به شانه هایت تکیه کنم و توسایبان خستگیهایم و تنها پناه ترسهایم شوی......تاچشمهایم آیینه برای چشمانت باشد و نگذارم خالی از فروغ زندگی شود......تا گرمای دستهایت سردی دستهایم را خجالت دهد..... تا تو مال من و مرد زندگیم شوی و من هم شاه پری قصه هایت.......
میخواهم در این لحظات واپسین دلم را با زنجیر مهربانی به دلت متصل کنم تا دلهایمان
هیچگاه از هم جدا نشوند،تا لا اقل دلهایمان طعم گس هجر را نچشند. دوست دارم در این
لحظه های آخر دیدار تو را به روشنی عشق و محبت قسم دهم که......................
دلم میخواد اشکهایم را بدرقه پاکی خنده هایت کنم.... دلم میخواد خود را قربانیه آخرین
نگاهت کنم که آن نگاه ...............دوست دارم این بار باران اشکهایم را که در پناه آخرین
لبخند تلخ جانی تازه یافته را دریابی و.............
خیلی چیزاهای دیگر را هم دوست دارم که اگر دل، قلم و اشک یاری کند در جاده زمان بر
روی سنگ زندگی ماندگار میکنم اما اکنون دیگر نه فرصتی هست، نه نفسی......
راستی بچه ها من یه تقویم میخوام که سه شنبه هاش خط خورده باشه،
 کسی داره به منم بده؟؟؟!!!!
                                                                                                           

نظرات 4 + ارسال نظر

نمیدونم باید چی بگم!‌
من هم به عنوان به ویزیتور از این همه جدای خسته شدم‌
امید وارم هرچه زود تر همه عاشق ها به عشقشون برسن

مسعود 1382/06/28 ساعت 11:46 ب.ظ http://3tadoost.blogsky.com

ما شبی دست برآریم و دعائی بکنیم
غم هجران تـو را چـاره ز جایـی بکنیـم

ایشالا که هرچه زودتر به هم برسین (:

پیمان 1382/06/29 ساعت 12:55 ق.ظ http://siavashreal.persianblog.com

منهم به دنبال تقویمی بدون سه شنبه بودم اما هرچه میگذرد بیشتر در زیباییهای سه شنبه غرق می شوم.....

امین 1382/06/29 ساعت 01:25 ب.ظ http://loveanddie.persianblog.com

خیلی قشنگ باز هم مثل همیشه
تو یک عاشق واقعی هستی
به عشقت و به معشوقت غبطه می خورم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد