تقدیم به او که با بودنش زندگیم را رنگی دگر ساخت

به یاد نگارنده ع ش ق
این شعر بسیار زیبا از یکی از دوستای مهربونیه که لطف کرده و واسه من این
شعرو توی کامنتش نوشته در اول از لطفش تشکر میکنم و همیشه براش آروزی خوشبختی و سعادت میکنم امیدوارم همیشه پیروز و سربلند باشه و همینطور مسافر کوچولوش هم از سفر بیاد آخه دل منم واسه مسافر اون یه ریزه شده و همینطور این شعرو از طرف اون به مسافر کوچولوش تقدیم میکنم آخه میدونم مسافر عزیز ما اینجا رو میخونه. راستی این شعرو  از طرف خودم  هم به تنها
ستاره شبهای تنهایم تقدیم میکنم که بینهایت تا دوستش دارم 
به نام عشق و زندگی تورو انتخاب کردم
من از در خونه دل همه رو جواب کردم
گفتم برای چیدن گلی از گلزار بهشت
به امید خدا میرم به سوی سرنوشت
زدم به قلب زندگی برای انتخاب یار
قرعه به اسم تو زده سهم من از این روزگار
عاقبت کار خوب و بدش به دست توست
بذار سربلند باشیم شکست من شکست توست
از اون روزی که اومدی شریک زندگیم شدی
حال و هوای زندگیم هر لحظه دست توست
دوستت دارمو راحت به تو گفتم اما از روی صداقت
می پرسی که تا کی عاشقم میمونی از حالا تا فـــــــردای قیـــــامـــت

نظرات 2 + ارسال نظر
مسعود 1382/06/28 ساعت 01:20 ب.ظ http://3tadoost.blogsky.com

سلام

شعر زیبایی بود (:

بدون شرح 1382/06/28 ساعت 02:32 ب.ظ http://pourhamzeh.blogsky.com

kheyli vaght bood pishet nayomadeh bodasm
sheret besyar zibao del neshin boood . bye

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد