دوستت دارم!!!!!!

به یاد نگارنده ع ش ق
مهربونم سلام
ستاره امیدم ، از تو به خود رسیدم
تمام زندگی رو توی چشمای تو دیدم
یادم نمیره هرگز لحظه خوب دیدار
وقتی که عاشقونه به تو شدم گرفتار
اگرچه از تو دورم تویی عزیزترینم
عاشقترم ز دیروز تا زنده ام همینم
تو رو چون سایه، پا به پا میبرم
تو رو با خود به قصه ها میبرم
تورو ای نازنین من عاقبت
تا به جشن ستاره ها میبرم
شب که ستاره ها عروسی دارن
جای ستاره من و تو خالیست
من میرسم یه روز به تو
ستاره های ما زهم جدا نیست
نمیدونستم اینقدر دلم واسه صدا کردنت تنگ شده....نمیدونستم اینقدر دلتنگ خنده هاتم....نمیدونستم که دلم واسه حرفای مهربونت ( خانومی ، خانوم کوچولو ، گلروی
من گفتنت) یه ریزه شده.....وقتی باهات صبحت میکردم دلم میخواست زمان تمومی
نداشت، دلم میخواست با صدای تو که مثل لالایی نرم و لطیفه،عقربه های ساعت به
یه خواب عمیق و پایان ناپذیر فرو برن....نمیدونی که حس آشنایی که توی حرفات بود
همه دلتنگیای ناشی از جداییت رو با خودش برد. امروز فهمیدم با ارزشترین هدیه ای که خدا بهم داده تویی که پر از مهربونی و صداقتی .چقدر امروز قشنگ بود وایـــــی
راستی به همین زودی باز دلم واست تنگ شد آخه تو از بس مهربونی منو یه عالمه
لوس کردی.خیلی خوشحالم که باز تورو پیشم دارم قد یه آسمون پر ستاره خوشحال و شادم. فقط میتونم بگم که
یه دریای زلال احساس + یه دل کوچیک که توش پر از عشق به توه + با یه سبد قاصدکای
خوش خبر + یه طبق گلای شقایق و اطلسی های بنفش + یه قلب بیقرار که ورد زبونش
تویی تقدیم به تویی که بینهایت دوستت دارم...........
                                                            گلروی عــــــاشق تو

نظرات 1 + ارسال نظر
سینا 1382/06/23 ساعت 03:52 ق.ظ http://pesaretanha.blogsky.com

(:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد