یه خورده دلتنگی

به یاد نگارنده ع ش ق
به دادم برس ای اشک دلم خیلی گرفته
نگو از دوری کی نپرس از چی گرفته
منو دریغ یک خوب به ویرونی کشونده
عزیزمه تا وقتی نفس تو سینه مونده
توی این تنهایی تلخ منو یک عــــالمه یــــــــاد
کسی که عاشقانه به عشقش پشت پا زد
برای بودن مــــن به خـــــود رنگ فنا زد
چه دردیه خدایا نخواستن اما رفتن
برای اون که سایه اش همیشه رو سر من
کسی که وقت رفتن دوباره عاشقم کرد
منو آباد کردو خودش ویرون شد از درد
به دادم برس ای اشک دلم خیلی گرفته
نگو از دوری کی نپرس از چی گرفته
به آتش تن زد و رفت تا من اینجا نسوزم
با رفتنش ، نرفته توی خونمه هنوزم
هنوزم سالار خونه است پناه منه دستاش
سرم رو شونه هاشه، رو گونمه نفسهاش
به دادم برس ای اشک دلم خیلی گرفته
نگو از دوری کی نپرس از چی گرفته
بازم یه سلام دیگه به ....... آدم دنیا ( جای این نقطه چین رو خودت با یه کلمه مناسب پر کن)
امروزم یه جمعه دیگه داره تموم میشه اونم به بدون تو . میدونی امروز دقیقا ۲ ماه از رفتنت
می گذره آخه امروز ۱۴ شهریوره . باورت میشه این دو ماه واسم مثل دو سال گذشت . خیلی
واسم سخت بود یعنی مرگ بود میدونم نباید از سختیام واسه اونی که دوستش دارم
بگم این حرف تو بود یادت میاد
ولی خوب من نمی تونم نگم آخه نمیشه. آخه خوب،من اگه 
حرفامو به تو نگم به کی بگم آخه؟؟؟؟ ماه که دیگه خسته شده از دست من. همش میگه 
خیلی بهونه گیر شدی گلرو به خاطر همین منم باهاش قهر کردم . حالا که دارم اینا رو واست می نویسم کل خاطره هامون داره جلوی چشمام میرقصه راستی چقدر رقص خاطره ها خوب 
اما دردناکه . تمام خاطره ها از اوایل آشناییمون( که تو زبانت خوب نبود.....که من هیچوقت به 
پیغامات جواب نمی دادم و تو همیشه شاکی میشدی.......اونوقت که من به خاطر نمره هام 
ناراحت بودم و تو دلداریم میدادی.....اون زمان که گفتی گلرو من بهت علاقمند شدم......اون 
روز که با بابام صحبت کردی و من بعدش از ترس از دست دادنت کلی به عذرخواهی کردم اما 
تو گفتی با این کار علاقه ات نسبت به من بیشتر شد....اولین باری که با هم صحبت کردیم 
و تو همش میگفتی تو مغروری و حرف زدنت هم با غروره.......اولین دیدار که بهت گفتم بهت 
میاد خیلی مظلوم باشی اما تو گفتی اینا همه ظاهریه گول نخور......شبی که گفتی باید بری
که من تا صبح گریه کردم.....شبی که من دلم گرفته بود و تو با حرفات دلتنگیامو از بین بردی..
...اون روزی که گفتی حسودیت میشه به کسی که میخواد جای تو رو توی قلب من بگیره منم
گفتم من نمیذارم هیچکی به جز تو دلمو تصاحب کنه.....شب قبل از رفتنت به تهران که گفتی منو فراموش کن( اینو نمیخوام یادم بیاد آخه اون شب ........) روز بعدش که حالتو پرسیدم و تو گفتی حال خراب که پرسیدن نداره میدونی واسه من اون شب بدترین، افتضاحترین شب زندگیم بود . تو نمی دونی اون شب من چی کشیدم....هیچکی نمیدونه فقط خدا شاهد بود  و بعدش شب وداع 
هزار جهد بکردم که یارم تو باشی 
انیس دل امیدارم تو باشی 
(این بیتو یادت میاد؟؟؟؟؟)
و بعد تو که گفتی گلرو منو به خاطر همه چیز ببخش...............................................
و من موندم و یاد تو،خاطره تو و عشق تو راستی بعد از رفتنت فهمیدم که اون شب فقط میخواستی با من صحبت کنی نمی دونم چی میخواستی بهم بگی اما وقت رفتنت تورو به
خدا سپردم از خدا خواستم که همیشه مراقبت باشه نذاره تنها بمونی ، نذاره غربتو احساس کنی بهش گفتم من عزیزمو از تو میخوام پس حفظش کن  و الان ۲ ماه از اون زمان میگذره.........
میدونم این نوشته هارو میخونی پس تورو خدا اگه منو دوست داری اگه گلرو واست عزیزه 
همونطور که میگفتی واسم یه پیغام بذار کوچیکم باشه عیبی نداره فقط مال تو باشه و خودت بنویسی بخدا هیچی دیگه نمیخوام فقط یه پیغام. مراقب خودت باش مهربونم و بدون که هرجا
باشی من خیلی دوستت دارم.
                                              گلروی تو که خیلی خیلی دوستت داره  
   

نظرات 1 + ارسال نظر

من نمیدونم چرا همه از عاشقی مینویسن.بابا این همه مطلب خوب وجود داره مثلا یکیش در مورد ورزش یا موسیقی یا هزار کوفتو زهر مار دیگه به غیر از عاشقی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد