پاییز

به یاد نگارنده ع ش ق
پاییزی دیگر بدون حضور طلایی ترین بهار زندگیم در راه است. لیلا ترین فصل بدون
مجنون پاورچین پاورچین به سمت افق تنهاییهام در حرکت است و من دلتنگ تر از
همیشه در سایه ســرخترین درخــت عـشق به انتظار طلوع اولین خورشید پاییزی
مانده ام . میدانم که میدانی به چه خاطر به پاییز دلبستم . میدانم که میدانی برای 
اولین بار در اوج پاییزیترین عشق دلم را قربانی نگاه معصومت کردم. کاش بدانی
که بی تو پاییز برایم زمستان یخ زده کویر عشق است . کاش بدانی که انقدر دلتنگت هستم که طلایی ترین پاییز در اوج سرخترین عشق ممکن نیز مرهم آن نیست....
سوگند به آبی ترین احساسم که بی تو پاییز برایم زندان برگهای زرد و خشکیده 
است. 
کـــــــــــاش بیایی............کــــــــاش بمانی..................کـــــــــاش نروی 
کاش بدانی که چقدر بی تابت هستم...... کاش بدانی.........................
میدانـــــم که میدانـــــــــــی 
راستی تا حالا شده یه پسر بچه ۵ ساله ازتون بپرسه عاشق شدی؟؟؟؟   
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد