من امروز خیلی خوشحالم

به یاد نگارنده ع ش ق
قشنگترین امید زندگی سلام
همیشه شروع نوشته هام خیلی سخته واسم آخه میمونم از چی و از کجا شروع کنم؟
چه جوری دلتنگیامو با نوشته هام نشون بدم تا ثابت کنم عاشقترین عاشقم. راستی
چرا آدما همیشه میخوان ثابت کنن که از همه عاشقترن مگه توی عشق چی هست که
همه میخوان با تمام وجود حسش کنن و نشون بدن که از عشق یا کلا عشق اونا بالاتر
هیچی نیست؟؟؟؟ امروز خیلی خوشحالم آخه میدونی چرا چون دیشب مصمم و قاطعانه
 تصمیم خودمو به داداشت گفتم. گفتم که خیلی دوستت دارم........ بهش گفتم که واسه همیشه منتظرت میمونم و محاله تنهات بذارم اما دیشب یهویی یاد یه حرفت افتادم که بهم گفتی تو چه جوری میخوای جلوی خونواده من از رابطمون دفاع کنی اما من دیشب این کارو کردم بهش گفتم که من دوستت دارم و حاضر نیستم به هیچ وجه تورو از دست بدم اونم خوشحال شد و بهم تبریک گفت تازه یه عالمه پیغام هم بهش دادم که به تو برسونه اونم با کمال میل قبول کرد . چقدر خوبه که اون هست که من میتونم ازش حالتو بپرسم یا اینکه پیغامامو از طریق اون بهت بدم ولی میدونی چیه تا بهم گفت به خاطر کارش یه مدت طولانی نیست خیلی دلم گرفت آخه تنها کسی که میشد بهاش دلتنگیامو نسبت به تو فراموش کنم اون بود تو که نمیدونی کپی خودت صحبت میکنه همون کلمات و همون لحن آشنای تو.... اما
با اینحال خیلی خوشحالم که ..............................امروز صبح که از خواب پاشدم به یاد تو و 
با چشای تو به دریا نگاه کردم تا حالا دریا رو این جوری ندیده بود آروم و طلایی تازه بهم لبخندم میزد اونقده لبخندش ناز و ملیح بود که ناخود آگاه منم لبخند زدم. راستی یه چند روزیه یه کبوتر سفید عینوهو کبوتر نامه روسونا میاد و رو بالکنمون میشینه. نمیدونم نشونه چیه اما دلم گواهی میده که یا خبری از تو واسم آورده یا این که میخواد بگه داری میای اما مامان مثل همیشه غر میزنه که کبوتر اومد نیومد داره آزادش کنین بره اما من هر روز واسش دون میریزم شاید اونجوری پارتی بازی کنه و بهم بگه واسه چی اومده لب پنجرمون؟؟ میخوام بهش بگم که اگه از تو برام نامهای آورده زودی بهم بده آخه دیگه دلم طاقتت بی خبری از تو رو نداره.میدونم 
اونم یه خبرایی داره و آخرش هم مجبور میشه بهم بده آخه میخوام اونقدر بهش مهربونی کنم
که دیگه روش نشه بهم نه بگه. ببینم هنوزم شبا ماهو می بینی؟؟ هنوزم شبا قبل از خواب
کی اشکاتو پاک میکنهء ابی رو گوش میکنی؟ من که همه این کارا رو میکنم،ماهو میبینم شاید
مهربونتر شد و تو رو بهم نشون داد. آهنگو میزارم تا ببینم میتونم واسه سوالاش جواب پیدا کنم
یا نه؟  البته فقط به یه جواب رسیدم اونم اینه که دلم میخواد یا بهتره بگم که آروز دارم خودم باشم یعنی به نظر تو میشه؟؟؟؟ ببینم تو میدونی چرا خیلی از سوالای من بی جواب میمونه شاید سوالام اشتباست یا شایدم خیلی رویایی فکر میکنم ؟؟؟؟
اما با تموم این حرفا خیلی خوشحالم که تو مال من شدی.... دیدی بالاخره من تصاحبت کردم
چیزی که تو دوست داشتی البته اینو بگم که من همیشه مال تو هستم و میمونم و هیچکی نمیتونه منو ازت بگیره تو هم همین جور تا همیشه مال من هستی ما مال هم دیگه ایم خودت میدونی ستاره قلب منی با من میمونی 
راستی یادت نره به قاصدک عشقمون بگی واسم خبرای خوب خوب از تو بیاره
چون من منتظرم، منتظره منتظر..........
                                                                     گلروی همیشگی تو 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد