happy birth day to ME

به یاد نگارنده ع ش ق
امروز توی این خونه جشنه . میخواید بدونین چه خبره پس گوش کنید:
یه روز از روزای خدا که خورشید خانوم ناقلا مثل همیشه با بدجنسی چادر زرد و طلاییشو سرش کرد که از پشت کوهها بدوه و بیاد تا  توی آسمون یه شهر که دل آدماش به بزرگی همون آسمون بود بتابه،یه کوچولوی خوشگل و ریزه میزه بعد از 9 ماه ورجه وورجه کردن توی شکم مامان مهربونش در ساعت 6 صبح 31 مرداد سال 1361 به دنیا اومد تا مثل خیلی آدمای دیگه طمع زندگی و حضور توی این کره خاکی رو حس کنه. اسم این کوچولوی قصه ما رو که نازش هم حسابی خریدار داشت گذاشتن گلرو و گل باغ زندگی مامان و باباش شد . اونا هم
مثل دو تا باغبون مهربون و دلسوز همیشه با عشق و محبت پیشش موندن و
نذاشتن این جوونه نو پای زندگیشون تنهایی رو احساس کنه .با محبت و مهربونی
فراوونشون سیرابش کردن . هر وقت گل کوچولوشون دلتنگ و بهونه گیر میشد
بهش کود لبخندو هدیه میکردن تا بتونه غم و غصه هاشو از خودش دور کنه .اگه
هم گاهی اوقات برگای احساسش با پاییز زندگی زرد و پژمرده میشد با قیچی امید
برگاشو هرس میکردن تا از تماسش با شاخه های گل دوباره امید به آینده و فردا
تو دلش جون بگیره خلاصه این که این گلروی ما قد کشید و بزرگ شد و امروز داره
21 سالمین بهار زندگیشو شروع میکنه . گلرو به خودش قول داده که کاری بکنه که
این سال واسش از سال قبل پربار تر باشه،دیگه ناامید و خسته نباشه،همش به
چیزای خوب خوب فکر کنه، اگه صخره مشکلات جلوی راهشو سد کردن با سلاح
صبر و استقامت و توکل به خدایی که از اون مهربونتر توی این دنیا نیست به اون شلیک کنه تا غم و مشکلات رو متلاشی کنه.تصمیم داره خوب فکر کنه، خوب تصمیم بگیره،منطقی باشه، محکم و قوی باشه..............
راستی این گلرو انگاری خودش هم یه حرفایی واسه گفتن داره همتون به حرفاش خوب گوش کنید:
 سلام به همه کسایی که امشب میان اینجا تا توی این جشن کوچیک اما پر از صفا و صمیمیت، شرکت کنن. به همتون خوش آمد میگم مرسی که میاین و منو خوشحال میکنین راستی تا یادم نرفته از زحمتای داداش خوبم مسعود عزیز که واسه برگزاری این جشن حسابی کمکم کرد تشکر میکنم امیدوارم بتونم زحمتاشو جبران کنم  مسعود جان ممنونم .
راستی میخواستم توی همین بلاگ از محبتای بی دریغ مامان و بابای خوب و گلم
تشکر کنم که همیشه و در هر شرایطی تنهام نذاشتن و مثل یه حامی در کنارم
بودن بخصوص بابای گلم که همیشه درکم کرده و بهترین دوست، مشاور و پــــــــدر
بوده.
مــــــــامــــــــــان و بـــــــــابــــــــــای خــــــــــــوبـم:
با هفت تا آسمون پر از گلای یاس و میخک، با صد تا دریا پر از عشق ، با یه قلب
که توش پر از حس بیقراری فقط میخوام بگم که
                           (عاشقانه دوســـــــتـــــتـــــــون دارم)
و یه صحبت کوچیک با عزیزترین مهمون این جشن:
عزیزترین عزیزم سلام
خیلی دلم میخواست حالا تو پیشم بودی و روز تولدمو با تو بودم اما صد افسوس
که فرسنگها ازم دوری البته بعد مسافت مهم نیست تنها چیزی که مهمه دلای
ماست که به هم نزدیکه. تنها چیزی که میتونم بگم اینه که ممنونم که اون همه
خاطره های قشنگ و پاک و توی ذهنم نقاشی کردی،  اون همه لحظه های خوبو
واسم ساختی. من با تو خودمو شناختم .خیلی خوشحالم که خدا تورو بهم داد تا
از طریق تو خیلی از چیزایی رو که قبلن درک نکرده بودم درک کنم و بفهمم . من
با تو واژه هایی مثل عشق، بزرگی، انسانیت و شخصیت رو حس کردم. من با تو خودمو شناختم چیزی که توی ۱۹ سال قادر به انجامش نشدم، من با تو به خدا
نزدیکتر شدم، من با تو ................................
راستی میخوام امروز بگم که با تمام وجود دوستت دارم
ای بابا اینقدر حرف زدم که آخرش یادم رفت که بگم
                                          تــــــــــــــــــــــــــولدم مـــــــــــــــــــــبارک
حالا همه با هم آهنگ تولدت مبارک رو بخونید راست یادتون نره دست بزنید
                                                     
                         تولدم مبارک
                     تولد تولد تولدت مبارک        مبارک مبارک تولدت مبارک
                            بیا شمعا رو فوت کن تا صد سال زنده باشی
                     تولد تولد تولدت مبارک        مبارک مبارک تولدت مبارک
                            بیا شمعا رو فوت کن تا صد سال زنده باشی
                                                  happy birth day to me  
                                             happy birth day to me   

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد