عبادت عشق

به یاد نگارنده ع ش ق
این مطلب زیبا و صادقانه رو تو بلاگ گلهای داوودی دیدم . اونقدر پاک و بی آلایش نوشته بود که اشکو توی چشام مهمون کرد. حالا هم میخوام تو بلاگ خودم بنویسمش بخاطر اینکه از بس با احساس و ماه بود میخوام تقدیمش کنم به کسی از صمیم قلب دوستش دارم و دلم واسش تنگ شده به اضافه اینکه بی صبرانه منتظر بازگشت سبزش هستم............  

سلام هم نفس!
امیدوارم هر جا که هستی دلت شاد باشه و لبت خندون....داشتم نماز مغرب نگاهت رو به جا می آوردم که نمی دونم چرا وقتی به قنوت خواستنت رسیدم، زبونم بند اومد و اشک نیاز امان از گونه های سردم برید. میخواستم دلتنگی های شبای تنهایی مو تو سجده نگاه قشنگت راز و نیاز کنم. دست نیازمو که رو به قبله چشات بالا آوردم، یه اضطراب غریبی تو دلم نشست جوری که انگار تو رو برای همیشه ازم گرفتن و من جز قفس تنهایی سر پناه دیگه ای ندارم.یاد اون لحظه ها بخیر که شب رو با سجده سینه گرمت صبح میکردم و دعای دم صبح رو با تسبیح انگشتای دست مهربونت نجوا میکردم. آخرین رکعت صلات عشق رو که میخوندم، با صدای یاهوی من پلکای مستت نیمه باز میشد و من مثل یه سر سپرده چاره ای جز تسلیم در برابر هوس عاشقونه دلت نداشتم. اولین بوسه جادویی عشق شروع جاده ای بود که انتهاش تو اوج لذت به آرامش کودکانه آغوش گرمت ختم میشد. حالا دیگه از اون شبا جز صندوقچه ای زنگار بسته از خاطرات حسرت انگیز برام نمونده...دلم بد جوری هواتو کرده نازنین! هوای پرواز به آسمون آبی چشات...پرواز به آسمون شهر خیالی قصه هات...چه لذتی داره با تو بودن! با تو خندیدن...باتو عطر یاس رو بوییدن.دلم تنگه نامهربون، یه نظری کن. یه نظری کن به حال این خسته که تا نشکسته، شکسستن بغض گلوش رو ببینی.حیاط خونمون پر از دون و آب شده از بس که صبح به صبح مژدگونی میذارم واسه گنجیشکا و کلاغا. گفتم اگه هر کدوم از کلاغا خبر برگشتن تو رو برام بیاره یه سکه طلا میدم بهش. آخه شنیدم کلاغا طلا رو خیلی دوست دارن.دیشب تو باغچه حیاط بوی عطر تو می اومد. آسمون پر از ستاره بود اما هیچکدوم شکل تو چشمک نمیزد. دلم لک زده واسه اون چشمک زدن هات.اینبار اگه برگردی دیگه نمیذارم بری ...عهد کردم اگه یه روزی دستم به ضریح مقدس دستات برسه انقدر التماست کنم که یا منو با خودت ببری یا اینکه همون جا جونمو قربونی قدمت کنم.

نازنینم....تو را به خدایی که قد همه ماها مهربونی داره 
                 زود بــــــــــــــــــــرگــــــــــــــــــــرد،مـــــــــــــــــن منتظــــــــرم 
                                                                               

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد