خواب

به یاد نگارنده ع ش ق
سلام قشنگ مهربونم......دلم واست یه ریزه شده همش را بهونه تو میگیره
 دیگه با حرفای منم آروم نمیشهبازم دیشب خوابتو دیدم،یه خواب خوب.خواب
 دیدم که برگشتی با یه عالمه گلای رز و شقایق.سرخی گلا مثل سرخی خورشید
بود موقع غروب. هر دومون سر تا پا سفید پوشیده بودیم........ گفتی: اومدم که واسه
همیشه پیشت بمونم البته اگه تو بخوای.گفتم: از خدا می خوام .پریدم تو بغلت 
......به موهام دست کشیدی ....... پیشونیمو بوسیدی........برام آهنگ کی اشکاتو پاک
 میکنه ابی رو واسم زمزمه کردی......گفتم: دیگه هیچ وقت تنهام  نذارخندیدی و
 من از خواب پریدم بگو که برمی گردی............. بگو که دیگه تنهام نمی ذاری.........
بگو که منتظر بمونم.................بگـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو............
من چشم به راهت میمونم ........
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد