پیمان عاشقانه

به یاد نگارنده ع ش ق
یه بار دیگه با قلب پاک و زلال تو پیمان می بندم. یه پیمان همیشگی که حتی بعد از مرگم
هم پایدار و جاودانی باقی بمونه . پیمانی که ازش بشه صدای مهر و محبت و دوستی و
عاطفه رو شنید
بیا تا توی این پیمان عاشقونه نت موسیقی عشقمون رو با هم و همصدا نجوا کنیم
تا صدای دلنواز اون همه عاشقای دنیا رو به رویای زیبای با هم بودن ببره. 
پیمان عاشقونه در اصل یه موسیقیه از قلب دو تا آدم عاشق پیشه که جزء عشق
هم هیچ چیز دیگه ای نمی بینن و نمیخوان.عشق یعنی یکی شدن،یعنی اینکه آدم  وجود یکی دیگه رو توی وجود خودش حس کنه.
امروز میخوام یه اعترافی بکنم پیشت و اون اینه که با تمومیه وجود عشق تو رو توی قلبم حس میکنم. دوست دارم با استفاده از قلمم احساسم رو نسبت به تو رو کاغذای سفید خط خطی حک کنم تا بهت ثابت کنم که الهام نوشته های من تویی . این کلمات عاشقانه فقط با وجود توه، که واسم معنی و مفهوم پیدا میکنه.
پس به رسم همه عاشقونه های دنیا میگم
دوستت دارم.....دوستت دارم........دوستت دارم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد