التماس

به یاد نگارنده ع ش ق
من توی لحظات تنهاییم به همه جا واسه پیدا کردنت سر کشیدم. وقتی شونه هاتو واسه گریه لازم داشتم،وقتی بهونه خوبی واسه زندگی می خواستم،تو لحظه هایی که فقط حضور و نگاه تو می تونست دلگرمم کنه ، وقتی دلم محتاج حس گرمای مطبوع دستات بود، وقتی دلم میخواست صِدام کنی یا اینکه توی گوشام زمزمه تو بپیچه پیشم نبودی. شبها همش به فکرتم . دلم خیلی داره بهونه تو میگیره. بخدا به اندازه ستاره های آسمون قشنگ عشقمون دوستت دارم. تنهایی داره کلافم میکنه. دارم از غصه می میرم. ولی خُب مهم نیست تو خوب باش این واسم از همه چیز تو دنیا مهمتره. تورو خدا برگرد. حتی اگه نگام هم نکنی..... حتی حتی اگه تو گوشم زمزمه هم نکنی می خوامت. فقط بذار یه دل سیر نگات کنم . بخدا هیچی دیگه چیزی نمی خوام فقط بذار ببینمت تورو خداااااااااااااااااااااااااااااا 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد