بچه ها متشکرم

به یاد نگارنده ع ش ق
سلام به دوستایی که لطف میکنن به بلاگ من سر میزنن و با نظرایی قشنگ و بااحساس،
منو به آینده امیدوارتر و به نوشتن دلگرمتر میکنن. هیچ فکر نمی کردم توی این دنیای مجازی دوستایی به این خوبی پیدا کنن دوستایی که مواقع دلتنگیم هر طور که شده
سعی میکنن لبخند رو روی لبهام بکارن یا اینکه با حرفای قشنگ و منطقیشون دور نمایی
تازه از زندگی رو برام به تصویر بکشن .امروز اومدم تا از تک تکتون بخاطر این همه مهربونی تشکر کنم اول از همه باید از بهداد عزیز تشکر کنم که مثل یه برادر بزرگتر شنونده خوبی واسه حرفام بوده با حرفاش خیلی بهم امید داده و  همینطور یاد یه نفرو برام زنده کرده که قد همه دنیا دوستش دارم و برام عزیزه. بهداد عزیز ممنونم از همه محبتات و همین طور حرفات امیدوارم بتونم محبتاتو جبران کنم برات آرزوی موفقیت میکنم هم تو درساتت هم زندگی، شاد و موفق باشی.
بعدش برادر خوبم مسعود عزیز در وبلاگhttp://3tadoost.blogsky.com که همیشه با حرفای قشنگش منو شرمنده میکنه و همه جوره حامیم بوده تشکر میکنم،امیدوارم بتونم محبتاشو جبران کنم مسعود عزیز ممنونم.
بعد از اون باید از دوست خوبم حسین عزیز از وبلاگ http://lucentears.blogsky.com  تشکرکنم که همیشه لطف میکنه و به بلاگ من سر میزنه و من به خاطر بی معرفتیم شرمنده شون میشم.در ضمن خیلی هم قشنگ و با احساس می نویسه حتما بهش سر بزنید.
مهربون بعدی حدیث عزیزه. یه دختر بااحساس که خیلی مهربونه اما وبلاگ نداره. حدیث گلم ممنونم ازت بخاطر مهربونیات، برات آرزوی خوشبختی میکنم مهربون.
از شروین عزیز هم به خاطر محبتاش تشکر میکنم. به بلاگش http://yekzendebegoor.persianblog.com سر بزنید از طرفدارهای پرو پاقرص هدایت و نصرت رحمانیه. شروین عزیز مرسی واسه محبتهای بی دریغت.
همینطور مهربونترین سینای دنیا با بلاگ قشنگ 
http://pesaretanha.blogsky.comدوستی تازه آشنا که  واقعا از محبتاش ممنونم و امیدوارم همیشه شاد و پیروز باشه.
در آخر هم معرفی چند دست خوب دیگه که بلاگاشون پر از مهربونیو صداقته 
۱-پیشی عزیز با وبلاگ با احساس و قشنگش که از نازنینش میگه و با حرفاش یه دنیا آرومم میکنه http://foreverinlove.persianblog.com حتما بهش سر بزنید و تنهاش نذارید خیلی حرفاش با محتواست. خدایا کمک کن نازنین پیشی دوباره برگرده پیشش
۲- وبلاگ زیبای فرساش به نام http://lovefire.persianblog.com  که درد دلاشه با عسلش که  خیلی برام جذابه. امیدوارم عسل خانوم بدونه که فرساش چقدر دوستش داره و برگرده بهش سر بزنید و واسش دعا کنید.  
۳-http://e-o-z-6.persianblog.comوبلاگی زیبا نوشته بردیا که مثل یه کوه استواره و توی وبلاگش از زندگی و سختیاش میگه.نوشته هاش بسیار قشنگ و تاثیر گذاره. برای بردیا و برنای عزیز آرزوی موفقیت میکنم .امیدوارم همیشه شاد و موفق باشن. 
۴-رهگذر عزیز با وبلاگ قشنگhttp://rahgozareashegh.persianblog.com که دیگه
نمی خواد بنویسه  بهش سر بزنید و نذارید بره چون خیلی با احساس مینویسه. 
۵- کامیلای عزیز با وبلاگ http://sangdel.persianblog.com که سعی داره ثابت کنه که
عاشقه. اونم داره غزل خداحافظی میخونه اما کاش میشد آخه نره من نوشته هاشو خیلی دوستت دارم.  
۶-محیای خوبم با وبلاگ بسیار بسیار جذابهhttp://mehrabooni.persianblog.com  که
نوشته هاش خیلی صادقانه است و از عشق از دست رفته میگه بهش حتما سر بزنید وهمینطور به دوست خوبش ستاره عزیز با وبلاگhttp://bahoone.persianblog.com که داره دنبال نیمه گمشده اش میگرده و آرزو میکنم به خواسته اش برسه و پیداش کنه.
۷-گل یاس عزیز http://gol-e-yaas.persianblog.comکه نوشته هاشو خیلی دوست دارم و
برای یکی که خیلی خوبه مینویسه.    
۸-صنم خوب مهربون که عاشق نوشته هاشم با وبلاگ زیبایhttp://sogmad.blogsky.com
که از حرفاش با خدا میگه حتما بهش سر بزنید خیلی ماه مینویسه
دوستای خوب و مهربونم از همتون ممنونم و دوستتون دارم
                                                                                    گلرو

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد