دلم فقط تو رو میخواد!!!!!!!!!!!

به یاد نگارنده ع ش ق
امشب دلم خیلی گرفته، میدونی چقدر؟؟ از ته تهای زمین تا آخرای آسمون یا شایدم خیلی زیادتر از اون.بازم آسمون چشمام هوس بارون کرده اون هم چه بارونی سیلا آسا .کاش الان پیشم بودی....کاش میشد سرمو رو شونه هات بذارم و بگم چقدر دوستت دارم و دلم واست تنگ شده......آخه من فقط تو رو میخوام، فقط شونه هاتو میخوام ،فقط دستاتو میخوام مگه اینا خواسته های زیادیه؟؟؟ آره زیادن؟؟؟؟ مگه نمی گفتی گلروی من تو چقدر قانعی پس چی شد هان؟؟ چرا خدا اینارو هم بهم نداد؟؟؟؟؟ کاش می تونستم همه حرفامو بهت بگم ولی نمی تونم همه حرفا که آخه گفتنی نیست!!!دلم میخواست امشب بارون میومد. میدونی چرا؟ چون هم تو عاشق بارونی هم چشای بهونه گیر من هوس کردن با صدای بارون هم آواز شن.ببخش مهربونم دیگه به هق هق افتادم دیگه نمیتونم بنویسم بخدا نمیشه هر کاری میکنم نمیشه که نمیشه که نمیشه............. 
می خوام تو رو با خودم ببرم
 سرد و تنهام انگار هیچوقت گرم نمیشم !
از تو دور و ازخودم جـــــدا هستم.
انگار یه سایه متحرکم توی هجوم باد تقدیر !!!
دستتو به من بده،ای امید!!! ای بهونــه!!! ای رویــــــــا!!!
که می خوام تو روبه شهر خودم ببرم
به اونجایی که نه من توش تنها باشم، نه تو اونقدر سرد و بیروح
به سرزمین شقایقای قرمز و عاشق 
به سرزمین شاپرکای شاد و خندون
به سرزمین اقاقیای بنفش وسرزنده
به سرزمین قاصدکای سفید و رقصنده
اونجایی که فقط
من باشم و تــــــــــــو هیچکس دیگه نباشه
من با تو
از همه بیزارم،از همه بدم میاد،از همه متنفرم
دستتو به من بده، بذار حست کنم...... بذار لمست کنم
بذار با تو بمونم .....بذار با تو بمیرم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد