اشک.......فریاد......سکوت!!!!

به یاد نگارنده ع ش ق
بازم این غروب دلگیر لعنتی دلتنگی هم قد یه دنیانوار حبیب هم را داره واسه خودش می
من مرد تنهای شبم .............مهر خموشی بر لبم
من مرد تنهای شبم.............صد قصه مانده بر لبم
بی فکر فردا با خود و تنها ..........عابر این شبها منم
اعصابم هم که حسابی خورده،قات زدم اساسی. این معده درد هم که دیگه ول کن نیست
اشکام هم طبق معمول دارن مسابقه میدن،خاطرات هم که دیگه قیامت کردن.اگه دیوونه
 نشم خوبه گر چه اینجوری که دارم پیش میرم فکر کنم کارم به دارالمجانین بکشه!!!!!!!!
دل میخواد برم رو پشت بوم تا دلم می خواد داد بزنم هیچکی هم بهم نگه ساکت باش!!!!
 دل من ،
گــــریست !
خواندم : « بگو کی بود تو رو به گریه انداخت ؟
کی بود که از بغضت ترانه می ساخت ؟ »
گفت : « آه ... یکی بود ، یکی نبود ! »
خواندم : « اونکه رفته دیگه هیچوقت نمی یاد !
تا قیامت دل من گریه می خواد ! »
هیچ نگفت و
باز هم ،
گریست !
دل من ،
تنهاترین تنهاست !
دل من ،
مُــــــــــــرده !
ولی اینجاست !
ای نارفیقان ،
دلم را به خاک بسپارید .
بیش از این
دیگر نخواهمش !!!
دلمرده
نظرات 3 + ارسال نظر
دیوونه 1382/04/22 ساعت 07:32 ب.ظ http://divoone.blogsky.com

avalan ke khanome mohtaram lotfan moraghebe sohabteton bashin va alaki be divooneha bado birah nagin
dovoman daolmajanin kheliam jaye khobie
sevoman dele jenbali age morde bid inaro nemineveewhsti
charomanam ina hich kodom irad nadarae
panjomano shishomano haftomano hashtomano nohomanam nadare
dahomanam khodafez

پیچک 1382/04/22 ساعت 07:48 ب.ظ http://peechak.blogsky.com

ما آخر نفهمیدیم تو مردی یا دختری یا هیچکدوم
اگه خودت فهمیدی مارو هم بی نصیب نذار

مسعود 1382/04/22 ساعت 11:31 ب.ظ http://3tadoost.blogsky.com

سلام

دوباره که غمگینی ؟!؟!
ما که کلی باهم صحبت کرده بودیم ؟؟‌):

بیخیال بابا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد