یه خورده دلتنگی

به یاد نگارنده ع ش ق
حالا دیدی که تو رو داشتن خیاله
دل اسیر آرزوهای محاله
غبار پشت شیشه میگه رفتی
ولی دلم هنوز باور نداره.......باور نداره
حالا راه تو دوره دل من چه صبوره
کاشکی بودی و میدیدی
زندگیم چه سوت و کوره....................
*************************************************************
دلم برای کسی تنگ است
که آفتاب صداقت را
به میهمانی گلهای باغ می آورد
و گیسوان بلندش را
به بادها می داد
و دستهای سپیدش را
به آب می بخشید.

دلم برای کسی تنگ است
که چشمهای قشنگش را
به عمق آبی دریای واژگون می ریخت
و شعرهای خوشی چون پرنده ها می خواند.

دلم برای کسی تنگ است
که همچو کودک معصومی
دلش برای دلم می سوخت
و مهربانی را
نثار من می کرد.
دلم خیلی واست تنگ شده مهربون
*****************************************************************
کی اشکاتو پاک میکنه شبا که غصه داری
دست رو موهات کی میکشه وقتی منو نداری
شونه کی مرهم هق هقت میشه دوباره
از کی بهونه میگیری شبای بی ستاره
برگ ریزونای پاییز کی چشم برات نشسته
از جلو پات جمع میکنه برگای زردو خسته
کی منتظر میمونه حتی شبای یلدا
تا خنده رو لبات بیاد شب برسه به فردا
کی از ستاره بارون چشماشو هم میذاره
نکنه ستاره ای بیاد و یاد تو رو نیاره................
************************************************************************
شب که میشه کوچه غم
من هم میشم دریای غم
دیگه بیداری شب عادتم شده
همدم سکوت تنهاییام مرواید چشام شده
 بارون آسمون حتی اشک چشای منه
آخه شبا جای خواب تو چشام دریای آبه
ساعت دیواری  از وقتی تو رفتی توی خوابه
 عکس من و تو  هنوزم روی دیوار توی قابه
نامه ای که گفته بودی من نخوندم هنوزم لای کتابه
دلم شده دیوونه.......... خدا خودش میدونه
بیا برگرد تا خونه از عادتت سیر نشده
بیا تا اومدنت دیر نشده دلا دلگیر نشده
تا هنوز فاصلمون جوونه و پیر نشده..............

                                                                     گلروی همیشه منتظر و عاشق تو

نظرات 1 + ارسال نظر
همیره 1382/04/22 ساعت 02:30 ب.ظ http://amirsanam.blogsky.com

دلم می سوزد از باغی که می سوزد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد