پرستش

به یاد نگارنده ع ش ق
یه شب سرد و غمگین
بار سفر رو بستی
از شهر من تو رفتی
قلب منو شکستی
از دیده که تو رفتی
از قلب من نرفتی
ع ش ق اول تو هستی
ع ش ق آخر تو هستی
دلی که با تو خوش بود
چه آسون تو شکستی
اما اگه تا اونور دنیا هم بری همیشه برام عزیز میمونی و من همچنان دوستت خواهم
داشت مثل قبلنا مثل حالا شاید هم بیشتر از حالا(آخه وقتی ازم دور میشی من تازه
می فهمم چقدر دوستت دارم) و من به امید روزی زندگی می کنم که تو برگردی و بازم مثل قبل با هم باشیم مطمئنم اون روز میاد اینو دلم میگه و اون هیچ وقت بهم
دروغ نمیگه
پس تا اون روز منتظر میمونم سعی کن زود برگردی
                                                      قاصدک منتظر تو (گلرو)
نظرات 3 + ارسال نظر

سلام / اينجا آدم احساس غريبی نمی کنه / دستت درد نکنه / بين . منم شاعرم . به وبلاگم سر بزن . منتظرم / نظر بده / دوستت دارم آسمونی...

هیراد 1382/03/18 ساعت 12:07 ب.ظ http://abadan.blogsky.com

سلام عالیه وبلاگت.

سید سروش 1382/03/18 ساعت 12:08 ب.ظ http://soroosh.blogsky.com

ببین انقدر قربون صدقش میری که آدم حسودیش میشه ..خدا شانس بده ؛)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد