دلم گرفته

به یاد نگارنده ع ش ق
هرچی روزا داره به پایان نزدیکتر میشه منم دارم به انتها نزدیکتر میشم.آخه خداجون مگه تو خدا نیستی؟مگه نمی گی من از رگ گردن بهت نزدیکترم فقط کافیه صدام کنین تا دعاهاتونو  
مستجاب کنم؟پس تو کجایی؟؟؟ چرا جوابمو نمیدی؟؟؟توهم داری مثل بقیه منو ندیده میگیری؟؟؟ تو هم میخوای منو تنها بذاری؟؟؟ تو هم دلت میخواد همنشینه غم و غصه
و اشک بشم،آره اینجوری دوست داری؟؟؟ آخه این رسمش نیست بخداوندی خدا قسم این بی انصافیه
.من که خیلی وقت بود داشتم با تنهایی خودم کنار میومدم پس چرا اونو سر راه من گذاشتی؟؟ میخواستی امتحانم کنی تا ببینی چقدر صبورم؟ تو که بهتر از من
میدونی خیلی کم طاقتم .بازم امتحان تکراری؟؟؟ خدایا کمکم کن دارم دیوونه میشم.از همه دلم گرفته.از همه دلگیرم. آخه من دارم تاوانه کدوم گناهمو پس میدم که اینجوری باید تنها شم؟؟؟؟؟؟؟
خداوندا!خودت که میدونی وقتی دلم گرفته چیو کم دارم (
صدای آرامش بخشه تو رو که
بهم میگی آروم باش عزیزم،سخت نگیر) پس چرا اینو هم داری ازم میگیری؟؟؟؟ نمیدونم اگه اون بره با دلتنگیام چیکار کنم؟؟ شاید اگه اون رفت من هم رفتنی شدم البته مقصدمون فرق میکنه اون میره تا یه دنیای جدیدیو با یه سری آدمای جدید تجربه کنه
منم میرم وارد دنیای جدید آوارگی میشم!! میرم ببینم مجنون بعد از لیلی چیکار کرد؟؟
میخوام برم ازش بپرسم.یا که شاید رفتم کنار دریا و زل زدم تو چشمای موجاو بهشون التماس کردم منو با خودشون ببرن. شایدم شبا خیره شدم به آسمونو از زمینو آدمای روش گله کردم و ازش خواستم یه خونه با کاه گل های محبت و سقفهای صداقت برام بسازه ممکنه اینجوری دلم رنگ غم و غصه نگیره و شادی همخونه ام شه .
اصلا نمیدونم اون موقع چیکار میکنم فعلا که حسابی دلم گرفته  
خیلی دلم برات تنگ شده خیلی،کاش اینجا بودی
خدایا کمکم کن دارم دیوونه میشم کمکم کن.
فاصله افتاده بین من وتو
دستامون نمیرسن به همدیگه
اینو بغض تو نگفت
اینو قلب من میگه
راستی شما به من بگین اگه عزیزترین کستون ازتون دور شه چه احساسی پیدا میکنین؟ با دلتنگیاتون چیکار میکنید؟؟؟؟؟؟
من نیازم تورو هر روز دیدنه
از لبت دوست دارم شنیدنه
فقط اینو بدون که دلم حسابی برات تنگ شده و الان بیشتر از همیشه می فهمم
چقدر دوستت دارم پس بدون غرور میگم  خیلی خیلی دوستت دارم
                                                                                          گلروی دلتنگ تو
نظرات 2 + ارسال نظر
مسعود 1382/03/14 ساعت 12:16 ق.ظ http://3tadoost.blogsky.com

سلام
دفعه اوله که میام اینجا
بابا انگار عطش عشقت خیلی زیاده !!!

یکم کوتاه بیا بابا !!
چشماتو ببند . واسه ۲ دقیقه به هیچی فکر نکن .
ببین حالت بهتر میشه یا نه

موفق باشی و بای ...

محمد 1382/03/17 ساعت 02:30 ب.ظ http://mylove-bousher.blogsky.com

سلام:
امیدوارم هر کجا که هستید موفق باشد
من میخواستم اگر زحمتی نیست به وبلاگ سر بزنید خوشحال می شم اگر نظر هم بدید
مرسی .......

به امید دیدار محمد عو ض پور



برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد