آرزو

به یاد نگارنده ع ش ق
تقدیم به عزیزترین کسم، که با تمام وجود و از ته دل دوستش دارم
دلم می خواست توی دریای نگاهت غرق می شدم
دلم می خواست توی ساحل عشقت تا ابد موندگار می شدم
دلم می خواست توی
خونه دلت آشیونه ای با دستای خودت می ساختی
دلم می خواست
اشکامو با دستای مهربونت پاک می کردی
دلم می خواست چشمات برای یه لحظه، مال من می شد
دلم می خواست
تنهاییهامو با حضور پاکت، غرق محبت می کردی
دلم می خواست تاریکیهامو با نور وجودت  روشن می کردی
دلم می خواست
قلب مهربونت، ماه شبهای تارم می شد
دلم می خواست به شونه های پر قدرتت تا ابد تکیه می کردم
دلم می خواست
دستام تا  لحظه مرگ، گرمی دستات رو حس می کرد
دلم می خواست در پناه بازوهای پر از صمیمیتت شب و روز رو فراموش می کردم
دلم می خواست
آغوش پر مهرت برام باز بود و ترسامو ازم می گرفت
دلم میخواست ستاره ها رو مهمون خوشبختیام میکردم تا اونا هم می دیدن من چقدر خوشبختم . باتو بودن چقدر برام لذت بخشه و چقدر عاشقانه دوستت دارم 
                                                                                        گلروی تو
                                                                                                

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد