تقدیم به بهترین ترانه زندگیم

به یاد نگارنده ع ش ق
این شعرو خیلی دوست دارم. میخوام برات بنویسمش چون در لابلای این شعر شخصیت تو نهفته است و من توش تو رو می بینم(به خودت هم گفتم یادت میاد؟ یه شب گفتم این آهنگ رو برام بذار. اونشب ازم پرسیدی چرا این شعر رو دوست دارم و منم دلیلشو بهت گفتم. یادت میاد؟؟ اما من قشنگ یادمه.خیلی دلم برا اون روزا تنگ شده خیلی زیاد ولی من این روزا رو بیشتر دوست دارم چون راحت می تونم باهات حرف بزنم  با این که به نظر تو ممکنه خیلی با غرور(اونم تو میگی من هنوزم میگم مغرور نیستم) و کوتاه باشه اما همینم منو خوشحال میکنه که میتونم باهات صحبت کنم.راستی ۲ روز هم از ۷ روز گذشته(روزا عجب زود میگذره) دلم می خواد هر چی زودتر ۷ روز تموم شه میدونم تو هم دلت میخواد.نمی دونی وقتی باهات صحبت میکنم چقدر احساس آرامش می کنم و وقتی حرفامون تموم میشه و خداحافظی می کنیم دلم می گیره و فوری دلم برات تنگ میشه (یادته بهت اینو هم گفتم تو گفتی ما که هر روز باهام صحبت می کنیم) .این شعرو ازم قبول کن چون خودم خیلی دوستش دارم میخوام بهت تقدیم کنم. میخوام چیزی که بهت تقدیم میکنم بهترین چیزی باشه که خودم دوستش دارم پس بهم قول بده هر وقت این آهنگو شنیدی به یاد من باش در عوض منم قول میدم هر وقت آّهنگ جزیره(با این آهنگ عاشق شدم) شنیدم یا دریا رو از پنجره اتاقم دیدم و یا عکست( میگفتی حرمت خود آدم رو داره) و همینطور آرشیو پیغامهای قبلیمون( که بیشتر از ۱۰۰۰دفعه خوندمشون و میتونم چشم بسته ازش امتحان بدم مطمئنم ۲۰میشم)یادت برام زنده شه(اگرچه که فکر نمی کنم هیچ وقت فراموشت کنم هیچ وقت)
بارون امشب توی ایون مثل آزادی تو زندون 
بی صفا،بی تحرک،بی ریا بود.
توی زندون میکنه جون مرد با همت میدون
توی فکر رای فرجام امیره
بی سرانجام نداره حتی رفیقی
که بگه دردشو،درد دیدن و نگفتن
بی سرانجام توی فکر آسمونه که بباره اشکشو
بلکه تو قطره بارون
بتونه اشک خدا رو هم ببینه

نظرات 1 + ارسال نظر
روزنگار 1382/03/08 ساعت 10:02 ب.ظ http://roozngar.blogsky.com

مگه عشق فراموش می شه ؟؟؟؟؟؟
ولی یه چیز!
جاده ها رو ساختن تا با اونها به سفر برن ....
http://roozngar.blogsky.com

نه هرگز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد