خیال

به یاد نگارنده ع ش ق
وقتی دلم برات تنگ میشه رو تپه ای از صدف می نشینم و توی آینه ام تورو جستجو می کنم.وقتی با چراغی از جنس سپیده و ماه توی کوچه های خاطره به دنبال تو میگردم،دوست دارم تورو زیر چترکاجها ببینم که دفتر خاطراتم رو برای پروانه ها
 می خوانی و قاصدکا رو به سمت ساحل عشق پرواز میدی.من عاشقم(اگرچه هیچوقت نتونستم عشقم رو ثابت کنم)اما اینو پیراهنم در یک بامداد شیرین به تو
 میگن.وقتی دلت برام تنگ شد به ابر کبودی که از بالای سر یک نیلوفر تنها می گذرد
لبخند بزن!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نظرات 1 + ارسال نظر
سپهر 1382/03/07 ساعت 05:58 ب.ظ http://tanhayeashegh.blogsky.com

سلام گلرو جان .

واقعا عالیه و بهت تبریک میگم .

عشق صدای فاصله هاست ، صدای فاصله هایی کع غرق ابهامند و عاشق همیشه تنهاست .

تنهای عاشق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد