فاصله

به یاد نگارنده ع ش ق
من میگم: منو شکستن چشم فانوسمو بستن
تو میگی:خدا بزرگه ماهو میده به شبه من
من میگم:اخه دلم بود اونکه افتاده به خاکه
تو میگی: سرت سلامت ایینه ها زلالو پاکه
من میگم :فاصله مرگه بین دستای تو با من
تو میگی: زندگی اینه حاصله عشقه تو با من
من میگم :حالا بسوزم یا که با غصه بسازم
تو میگی: فرقی نداره من که چیزی نمی بازم
من میگم :اینجا رو باختی عمری که رفته نمی یاد
تو میگی: قصه همین بود تو یه برگی توی این باد
                                                             
نظرات 1 + ارسال نظر
((امیر)) 1382/03/04 ساعت 06:17 ب.ظ http://explorer.blogsky.com

سلام خوبی
وبلاگ خیلی خیلی خیلی جالبی داری
من به شما لینک میدم شما هم بدید میدونید که یعنی چی یعنی به هم پیوند بزنیم شما اسم وبلاگ منو بازرید توی وبلاگتون و من هم همینطور

قربانت گلرو جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد