دلتنگی

به یاد نگارنده ع ش ق
امشب دلم خیلی گرفته ، بغض عجیبی گلومو گرفته عجیب دلم برات تنگ شده بیشتر از هر وقت دیگه جای خالیتو حس میکنم. دارم جزیره سیاوش قمیشو گوش میکنم یادته خودت بهم گفتی اینو گوش کن خیلی قشنگه . این اهنگ بهم ارامش میده، برام دوران باهم بودنو زنده میکنه، روزای انتظار.
یادته بهت گفتم من بعد از تو تنها میشم ولی تو گفتی خیلی زود فراموش میکنی بهت قول میدم ومن همونطور که یه روز اومدم یه روز هم میرم پرواز را بخاطر بسپار پرنده مردنیست
(یادت میاد اینا رو بهم گفتی) و.....................
ولی من هنوز هیچیو فراموش نکردم همه چیز یادمه همه خاطراتم داره مثل فیلم از جلو چشمام میگذره زنده زنده فقط تنها چیزی که عوض شده دیگه تو نیستی و همه چیز داره برام خاطره میشه  فقط یه خاطره همینو بس.
کاش زمان به عقب برمی گشت دوباره اون روزا تکرار میشد دوباره ساعت ۱۰ها و اون انتظارها برا اومدنو نیومدن برمی گشت ولی میدونم بر نمی گرده .
من همون جزیره بودم خاکی و صمیمی و گرم
واسه عشقبازیه موجا قامتم یه بستر نرم
یه عزیز دردونه بودم پیش چشم موجا
یه نگین سبز خالص روی انگشتای دریا
تا که یک روز تو رسیدی توی قلبم پا گذاشتی
غصه های عاشقی رو تو وجودم جاگذاشتی
زیر رگبار نگاهت دلم انگار زیرو رو شد
برای داشتن عشقت همه جونم ارزو شد
تا نفس کشیدی انگار نفسم برید تو سینه
ابرو بادو دریا گفتن
حس عاشقی همینه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد