زندگی چیه؟

به یاد نگارنده ع ش ق
هرکی برا خودش یه تعریف خاصی از زندگی داره. یکی زندگیو دوست داره و شاده،یکی زندگیشو دوست نداره ازش بدش میاد و روزاش براش تکرارین و بوی کهنگی میدن. یه نفر دوست داره زنده باشه تا وقتی که هیچ موجودی رو زمین نباشه ولی یه نفر هم شالو کلاه کرده و منتظرنشسته تاسلام مرگو جواب بده!!!!!!!!!!
خود من هنوز تعریف درستی از زندگی واسه خودم ندارم اما به نظرم زندگی همون بالا رفتن از نردبون دنیاست بااحتیاطو پله پله، نه تند تندو جهشی. زندگی میتونه بلند شدن بعد از یه
زمین خوردن باشه یا برعکس. زندگی شاید موفقیت بعد از شکست باشه یا بر عکسش. یا شاید امید بعد از یه عالمه ناامیدی و شب سیاه. زندگی میتونه همین حوادث هر روزمون باشه همین حادثه های بقول خودمون تکراری که تو هر کدومش شادی خاصی قایم شده. زندگی همون انرژی پنهان شده پشت همین روزمره گی هاست یا تجربه های همراه اوناست.زندگی همون عشق ورزیدن و محبت به همدیگه بدون ریا و تزویره.زندگی همون وجود داشتن بدون نقابه.زندگی کردن با یه روی سکه (ظاهر=باطن). زندگی میتونه شاد کردن دله ادما باشه بدون هیچ چشمداشت و توقعی.
مادرم صبحی می گفت:
موسم دلگیری است.
من به او گفتم:زندگانی سیبی است گاز باید زد با پوست.
ولی خیلی دلم می خواد بدونم نظرشما راجع به زندگی چیه؟ یاد اصلا چه تعریفی از زندگی واسه خودتون دارین؟ خوشحال میشم نظراتونو بدونم
شادوپیروز باشین
نظرات 1 + ارسال نظر
شروین 1382/02/03 ساعت 12:38 ق.ظ http://zendebegoor.blogsky.com

همین الان داری به من میگی تو داری فرار می کنی.
گلرو جان من بهت میگم مگه فرار کردن جرمه.
گاهی اوقات برای جواب دادن به سوالها احتیاجی به جواب نیست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد